TivoliVredenburg schenkt als eerste concertzaal Bud


Leisure – Het grootste biermerk ter wereld dat onlangs entree maakte op de Nederlandse markt stroomt vanaf vrijdag 20 september van de tap in TivoliVredenburg. Het is daarmee de eerste Nederlandse concertzaal waar het bier verkrijgbaar is van de tap. Budweiser is onlangs door AB Inbev geïntroduceerd in Nederland onder de naam Bud. Bezoekers van o.a. Jungle By Night, Justin Jesso of Footprints By Night hebben nu de primeur om het bier in de concertzaal te proeven. Suzanne van Dommelen, zakelijk directeur TivoliVredenburg: ‘Bud wil als internationaal merk in Nederland talent een podium bieden en staat voor duurzaamheid en inclusiviteit. Merkwaarden die perfect bij TivoliVredenburg passen. Met de introductie van Bud bieden we niet alleen een verfrissend nieuw bier op tap aan, maar geven we deze waarden een geweldige impuls.’ Samenwerking TivoliVredenburg en Bud gaan een langdurige samenwerking aan in een talentontwikkelingsprogramma waarmee de partners beginnende artiesten in diverse genres zoals klassiek, pop, jazz en dj’s worden begeleid op muzikaal en professioneel vlak. Pieter Ànciaux, horecadirecteur AB InBev: “Voor zowel TivoliVredenburg als Bud is duurzaamheid een topprioriteit. Daarom gaan we daar samen vol op inzetten. Bud wordt vanaf 2020 met 100% hernieuwbare elektriciteit gebrouwen. We zijn samen plannen aan het maken om de concertzaal van dezelfde elektriciteit te voorzien.” Bron: @FoodClicks Leisure – Het grootste biermerk ter wereld dat onlangs entree maakte op de Nederlandse markt stroomt vanaf vrijdag 20 september van de tap in TivoliVredenburg. Het is daarmee de eerste Nederlandse concertzaal waar het bier verkrijgbaar is van de tap. Budweiser is onlangs door AB Inbev geïntroduceerd in Nederland onder de naam Bud. Bezoekers van o.a. Jungle By Night, Justin Jesso of Footprints By Night hebben nu de primeur om het bier in de concertzaal te proeven. Suzanne van Dommelen, zakelijk directeur TivoliVredenburg: ‘Bud wil als internationaal merk in Nederland talent een podium bieden en staat voor duurzaamheid en inclusiviteit. Merkwaarden die perfect bij TivoliVredenburg passen. Met de introductie van Bud bieden we niet alleen een verfrissend nieuw bier op tap aan, maar geven we deze waarden een geweldige impuls.’ Samenwerking TivoliVredenburg en Bud gaan een langdurige samenwerking aan in een talentontwikkelingsprogramma waarmee de partners beginnende artiesten in diverse genres zoals klassiek, pop, jazz en dj’s worden begeleid op muzikaal en professioneel vlak. Pieter Ànciaux, horecadirecteur AB InBev: “Voor zowel TivoliVredenburg als Bud is duurzaamheid een topprioriteit. Daarom gaan we daar samen vol op inzetten. Bud wordt vanaf 2020 met 100% hernieuwbare elektriciteit gebrouwen. We zijn samen plannen aan het maken om de concertzaal van dezelfde elektriciteit te voorzien.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht


Pinkpop krijgt eigen bier van nieuw brouwhuis Brand

Brouwerij – Flexibel inspelen op de markt voor speciaalbieren wil brouwerij Brand en met de opening van het nieuwe brouwhuis gaat het merk hiermee gelijk aan de slag. Zo krijgt muziekfestival Pinkpop een eigen bier en komt Brand Imperator, het oudste speciaalbier van Nederland, weer terug op de markt.

Lees bericht

Jasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev

Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.

Lees bericht

Grolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik

Duurzaamheid – Bierbrouwerij  Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.

Lees bericht


AB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero

Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid