Topking Fingerfood start F**KING hot campagne voor Vlammetjes

Campagne -  Topking Fingerfood start voor een van hun snacks een horecacampagne 'Vlammetjes Roulette' gericht op millennials. Het gaat om het aanbieden op locaties van een portie van de bekende pittige snacks, waarvan er eentje extra scherp is.

Topking Fingerfood wil met de campagne meer spanning creëren rondom het borrelmoment bij horecabedrijven. De campagne, die in samenwerking met reclamebureau Force451is ontwikkeld, moet jonge mensen tussen de 17 en 35 jaar oud (de millennials) aanspreken. Omdat deze groep in omvang groot is, is het voor de horeca ook een belangrijke doelgroep. En deze ‘selfie generati’ staat is daarnaast ook volop op zoek naar entertainment. ‘Deze generatie wil geprikkeld worden door een speciale beleving in de horeca’, motiveert ook Product Manager Huong Bui over de reden om met de Vlammetjes® F**KING hot campagne te komen.

Een Vlammetjes Roulette-pakket bestaat uit 72 extreem hete Vlammetjes  F**king Hot Roulette edition. Bedoeling is dat deze  niet los worden geserveerd. Het gaat om het spel. Elk pakket heeft daarnaast twintig vlamkaarten en twee zwaailichten. Tien opvallende tafelkaartjes en twee A3 posters maken het promotiepakket compleet.

Abri's

De campagne bestaat daarnaast  uit een commercial en een opvallende stop-motion video die via verschillende social media kanalen, zoals Instagram, Snapchat en YouTube, worden verspreid. In de maand september wordt de campagne ook ondersteund op abri’s.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek