Total start ‘epische weken’ voor schonere motor


Petrol – De tankstations van Total Nederland binden de strijd aan tegen ‘vervuiling’ en starten met de epische weken voor een schonere motor. Bedoeling van de actie is het stimuleren van de verkoop van Total Excellium, de brandstof die zorgt voor een schonere motor waardoor deze beter presteert. Personeel is gehuld in ridder-outfit, het foodassortiment is aangepast, maar ook door de aankleding van het voorterrein kan niemand deze actie ontgaan; uit aangepaste vlaggen, beachflags en overige POS materialen kan tankstationbezoeker an alle kanten opmaken dat ‘de strijd tegen het vuil is losgebarsten’. Kasteelpoort Bij een vijftal stations met carwash rijdt de automobilist letterlijk een kasteelpoort onderdoor alvorens de wasstraat in te rijden. Tot en met 31 januari  staan op vrijdag-, zaterdag- en zondagen ook medewerkers verkleed als ridder bij deze carwashes. Ook de foodafdeling is epische sferen gebracht. Zo zijn er diverse speciale ‘epische broodjes’ verkrijgbaar, die ook op de digitale schermen herkenbaar zijn aan een schild en een zwaard. Ook is er een speciale epische koffievariant verkrijgbaar die door omvang en hoeveelheid slagroom gerust mag worden aangemerkt als een guilty pleasure. Epische strijd Frits Morrema, Retail Marketing & Communication manager binnen Total Nederland vindt  het geweldig dat Nederland de kans heeft gekregen de actie, die in Frankrijk is gestart, door te mogen vertalen. De campagne met de brandstof Excellium is daar vormgegeven met een epische strijd tussen twee legers die aan de ene kant het vuil in de motor en aan de andere kant de reiniging daarvan verbeelden. En campagnebeeld dat nu is doorgetrokken naar de Nederlandse tankstations met ridderoutfits, opblaasbare kasteelpoorten en diverse broodvarianten en een koffievariant. 10 weken De campagne is gestart op 1 december en wordt zowel op radio als op televisie ondersteund en loopt 10 weken. Gasten die Excellium tanken kunnen elke week twee jaar lang gratis tanken winnen tijdens de actieweken. Daarvoor is een speciale app ontwikkeld waarbij de gast zijn bon makkelijk kan uploaden.   Bron: @FoodClicks Petrol – De tankstations van Total Nederland binden de strijd aan tegen ‘vervuiling’ en starten met de epische weken voor een schonere motor. Bedoeling van de actie is het stimuleren van de verkoop van Total Excellium, de brandstof die zorgt voor een schonere motor waardoor deze beter presteert. Personeel is gehuld in ridder-outfit, het foodassortiment is aangepast, maar ook door de aankleding van het voorterrein kan niemand deze actie ontgaan; uit aangepaste vlaggen, beachflags en overige POS materialen kan tankstationbezoeker an alle kanten opmaken dat ‘de strijd tegen het vuil is losgebarsten’. Kasteelpoort Bij een vijftal stations met carwash rijdt de automobilist letterlijk een kasteelpoort onderdoor alvorens de wasstraat in te rijden. Tot en met 31 januari  staan op vrijdag-, zaterdag- en zondagen ook medewerkers verkleed als ridder bij deze carwashes. Ook de foodafdeling is epische sferen gebracht. Zo zijn er diverse speciale ‘epische broodjes’ verkrijgbaar, die ook op de digitale schermen herkenbaar zijn aan een schild en een zwaard. Ook is er een speciale epische koffievariant verkrijgbaar die door omvang en hoeveelheid slagroom gerust mag worden aangemerkt als een guilty pleasure. Epische strijd Frits Morrema, Retail Marketing & Communication manager binnen Total Nederland vindt  het geweldig dat Nederland de kans heeft gekregen de actie, die in Frankrijk is gestart, door te mogen vertalen. De campagne met de brandstof Excellium is daar vormgegeven met een epische strijd tussen twee legers die aan de ene kant het vuil in de motor en aan de andere kant de reiniging daarvan verbeelden. En campagnebeeld dat nu is doorgetrokken naar de Nederlandse tankstations met ridderoutfits, opblaasbare kasteelpoorten en diverse broodvarianten en een koffievariant. 10 weken De campagne is gestart op 1 december en wordt zowel op radio als op televisie ondersteund en loopt 10 weken. Gasten die Excellium tanken kunnen elke week twee jaar lang gratis tanken winnen tijdens de actieweken. Daarvoor is een speciale app ontwikkeld waarbij de gast zijn bon makkelijk kan uploaden.   Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Eerste One Hundred restrooms geplaatst bij TOTAL Leiderdorp

Formulenieuws -  Gisteren is de eerste locatie van One Hundred restrooms bij TOTAL Aurora in Leiderdorp (A4) officieel in gebruik genomen. Ter gelegenheid hiervan gaf Johan Molenbroek, hoofddocent TU Delft en ‘de toiletprofessor’ een korte toelichting op het belang van voldoende, toegankelijke en hygiënische toiletten onderweg. ‘En als je dat dan ook nog beleving kunt noemen…’.

Lees bericht

Total gaat samenwerken met One Hundred Restrooms

Petrol - Total Nederland is een samenwerking aangegaan met One Hundred Restrooms. Total wil door de samenwerking de reiziger een betere ‘toiletervaring’ bieden. Drie snelweglocaties worden nog dit voorjaar voorzien van een nieuwe toiletgroep, de eerste is Aurora aan de A4 Bij Liederdorp.

Lees bericht

Total slaat megaklapper met overname BP-locatie Kok aan A4

Petrol – Een megaklapper, zo is de overname van het BP-tankstation Kok aan de A4 bij Hoofddorp door Total Nederland wel te noemen. Het tankstation ‘Den Ruygenhoek West’ van de firma Kok & Zonen behoort tot een van de belangrijkste tankstations lang de Nederlandse wegen, zowel in omvang als in service. Nog voor het einde van het jaar kleurt het station om...

Lees bericht


Total wint met Café Bonjour Foodservice Award 2020

Verkiezing - Café Bonjour, het shopconcept van Total servicestations is opnieuw verkozen tot de beste foodservice-aanbieder langs de weg. Het bedrijf ontving de Foodservice Award in de categorie petrol. De prijs werd op de Horecava uitgereikt. Het was de tweede keer dat de awards werden toegekend en ook de tweede keer dat Total binnen petrol de prijs ontving. Alwin Kautz,...

Lees bericht

Veiling tankstations levert staat bijna 162 miljoen euro op

Petrol – Opnieuw bracht een veiling van tankstations de schatkist een fors bedrag op. De 19 stations die woensdag 11 september onder de hamer gingen leverde de staat 161,9 miljoen euro op. Het hoogste bedrag werd neergelegd door Shell voor de locatie Hackelaar aan de A1 bij Muiden. Shell betaalde 22,4 miljoen voor deze locatie om deze vijftien jaar te mogen exploiteren. Elk jaar worden...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid