Tweede InnovationLAB in teken van Food Culture

het theater van InnovationLAB vorig jaar

Beurzen - De Horecava presenteert in januari opnieuw het InnovationLAB. Deze editie staat volledig in het teken van Food Culture: de manier waarop mensen omgaan met eten in relatie tot hun leefstijl.

Professionals uit de foodservice branche zijn uitgenodigd om bij dit onderdeel van de beurs de belangrijkste trends en innovaties optimaal te beleven. Hier kunnen zij in verschillende werelden zien, proeven en ervaren hoe in te spelen op de veranderingen in de markt. De werelden die gepresenteerd worden zijn: All Day Breakfast, Next Level Kitchen, Personalised Care, High Traffic/Convenience, Healthy Functional, Evening: No, low or pro? (sucre, alcohol) en Foodretail.

HTC Advies is founding partner van het InnovationLAB en organiseert tijdens de Horecava elke dag trendtours. Anne van Muijen, adviseur HTC Advies: “Wij nemen bezoekers mee langs de verschillende werelden en laten zien hoe trends toegepast worden. Daarbij inspireren we bezoekers na te gaan welke van deze trends hun eigen organisatie versterken. Zo prikkelen we hun eigen innovatievermogen!”

Theater & StartupLAB

Iedere beursdag start van 9.00 tot 11.00 uur met een theaterprogramma waarin sprekers worden afgewisseld met ronde tafelsessies waar experts hun ideeën en ervaringen voor het voetlicht brengen. Nieuw is het StartupLAB, waar dertig tot vijftig startups uit de branche zich presenteren en bezoekers krijgen de kans om samen innovatieve oplossingen te bedenken voor uitdagingen die te maken hebben met food culture.

De Horecava is van 7 tot en met 10 januari 2019 in RAI Amsterdam.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek