‘Vegetarische hotdog scoort evengoed als andere varianten bij Pathé Rotterdam’


Bioscoop – De vegetarische hotdog doet het goed bij de nieuwe Pathé bioscoop De Kuip in Rotterdam met de nieuwe foodparade ‘Pathé Boulevard’. De vegetarische hotdog verkoopt bij de hotdogcounter in de eerste weken evengoed als de kip- en rundvleesvarianten en dat is beduidend beter dan werd verwacht. Pathé Rotterdam opende onlangs de Pathé Boulevard in de drukste vestiging van de bioscoopketen. Een soort foodtruck-achtige opstelling van een aantal modulaire horecalocaties, die later ook kunnen worden ingezet op de andere Pathé-vestigingen, afhankelijk van lokale behoeften en wensen. In Rotterdam zijn dat naast de ‘eigen helden’ van de bioscoopketen, zoals de hotdog, popcorn en nacho’s, de koffiecorner van Starbucks on-the-go, een schap gevuld met gezonde producten voor kinderen alsook een wijnafdeling met vijf wijnen onder eigen label van ‘Pathé’ in samenwerking met slijterijketen GrabeDistrict. De ‘eigen helden’ komen in principe op elke locatie. Vegetarische hotdog ‘De Pathé Bouleverd in Rotterdam is de eerste henieuwde foodafdeling in Nederland bij de bioscoopketen, die de komende jaren ook worden opgebouwd bij de andere Pathé-locaties,’ aldus Hendrik ten Napel, verantwoordelijk voor de food en beverage binnen de bioscoopketen. Volgend jaar staan er in ieder geval drie locaties gepland. Ten Napel is zeer te spreken over de resultaten in de eerste periode. Ook het publiek waardeert de aanpassingen. ‘Alle concepten slaan goed aan. Zo ook de hotdogcounter. De vegetarische hotdog was zelfs de eerste weken de beste verkochte hotdogvariant,’ zo laat hij weten. Inmiddels wordt die variant evengoed verkocht als de andere twee varianten, maar dat is altijd beduidend meer dan we van te voren hadden ingeschat,’ aldus de foodmanager. (Meer over de nieuwe Pathé-formule in de laatste uitgave van @FoodClicks. Nog geen abonnee? Meld je hier aan) Bron: @FoodClicks Bioscoop – De vegetarische hotdog doet het goed bij de nieuwe Pathé bioscoop De Kuip in Rotterdam met de nieuwe foodparade ‘Pathé Boulevard’. De vegetarische hotdog verkoopt bij de hotdogcounter in de eerste weken evengoed als de kip- en rundvleesvarianten en dat is beduidend beter dan werd verwacht. Pathé Rotterdam opende onlangs de Pathé Boulevard in de drukste vestiging van de bioscoopketen. Een soort foodtruck-achtige opstelling van een aantal modulaire horecalocaties, die later ook kunnen worden ingezet op de andere Pathé-vestigingen, afhankelijk van lokale behoeften en wensen. In Rotterdam zijn dat naast de ‘eigen helden’ van de bioscoopketen, zoals de hotdog, popcorn en nacho’s, de koffiecorner van Starbucks on-the-go, een schap gevuld met gezonde producten voor kinderen alsook een wijnafdeling met vijf wijnen onder eigen label van ‘Pathé’ in samenwerking met slijterijketen GrabeDistrict. De ‘eigen helden’ komen in principe op elke locatie. Vegetarische hotdog ‘De Pathé Bouleverd in Rotterdam is de eerste henieuwde foodafdeling in Nederland bij de bioscoopketen, die de komende jaren ook worden opgebouwd bij de andere Pathé-locaties,’ aldus Hendrik ten Napel, verantwoordelijk voor de food en beverage binnen de bioscoopketen. Volgend jaar staan er in ieder geval drie locaties gepland. Ten Napel is zeer te spreken over de resultaten in de eerste periode. Ook het publiek waardeert de aanpassingen. ‘Alle concepten slaan goed aan. Zo ook de hotdogcounter. De vegetarische hotdog was zelfs de eerste weken de beste verkochte hotdogvariant,’ zo laat hij weten. Inmiddels wordt die variant evengoed verkocht als de andere twee varianten, maar dat is altijd beduidend meer dan we van te voren hadden ingeschat,’ aldus de foodmanager. (Meer over de nieuwe Pathé-formule in de laatste uitgave van @FoodClicks. Nog geen abonnee? Meld je hier aan) Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht



CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid