Vrumona opent Escape room over de frisdrankcategorie

Beel van de Escape room van Vrumona

Categorievisie  – Frisdrankenconcern Vrumona lanceert een eigen Escape room geheel in het teken van de fris-water-sap- en siroop categorie. Klanten en leveranciers kunnen hier op een inspirerende, interactieve en impactvolle manier kennismaken met de categorievisie van Vrumona.

De Escape room is een afgesloten ruimte op het terrein in Bunnik waar klanten en leveranciers worden uitgedaagd zichzelf te bevrijden. Dat bevrijden kan door in teamverband verschillende opdrachten uit te voeren en vragen te beantwoorden.

Ludiek

Met de Escape room heeft Vrumona een ludieke manier gevonden om kennis over de categorie fris-water-sap en siroop en de innovaties en trends te delen. Een team van groothandel Sligro was de eerste die gebruik maakte van de Escape room.

Impactvol

Anne Edens, Trade & Category Director bij Vrumona: ‘De Escape room is ontwikkeld om onze partners op een impactvolle manier mee te nemen in de vele uitdagingen en ontwikkelingen binnen de categorie en onze categorie visie daarop. Tot nu toe deelden we ons verhaal door middel van presentaties, maar daar komt nu verandering in.”

Uitdaging

In de Escape room worden klanten leveranciers uitgedaagd op hun kennis. Vragen over gezondere frisdranken komen voorbij maar ook opdrachten waarbij blind geproefd moet worden. De Escape room wordt het gehele jaar ingezet. Voor Vrumona een interactieve manier on de visie Goed en Gezond Drinken voor Iedereen, te delen met klanten.

Bron:@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek