Westergasfabriek kiest voor The Food Line-up


Catering - De Westergasfabriek heeft The Food Line-up gekozen als preferred cateringpartner. Na een intensieve selectieprocedure, ziet de Westergasfabriek in The Food Line-up de partner die lekker en goed eten verbindt met duurzaamheid, iets wat aansluit bij de ambities van de Westergasfabriek. The Food Line-up daagt met eigen cateringconcepten organisatoren uit het eten en drinken op evenementen te verduurzamen. De Westergasfabriek onderstreept met deze keuze de rol die zij voor zichzelf ziet in het gangbaar maken van duurzaam georganiseerde evenementen. Uniek Sinds 2012 verbetert The Food Line-up met ‘groene’ foodtrucks het aanbod van eten op festivals. Inmiddels is het bedrijf doorgegroeid naar een fullservice-cateringbureau dat samenwerkt met meer dan 200 foodspecialisten om de catering voor onder andere congressen, walking en sit down dinners te verzorgen. De cateringconcepten van The Food Line-up worden gemaakt door specialisten. Elk evenement krijgt daardoor een unieke line-up. die bestaat uit verschillende chefs, foodspecialisten en aankleding. Groene partners De Westergasfabriek en The Food Line-up zullen intensief samenwerken in het verduurzamen van de evenementensector. Samen maken zij het bereik nog groter door een deel van hun gezamenlijke inkomsten te reserveren voor groene lokale initiatieven. Bron: The Food Line-up/ @FoodClicks Catering - De Westergasfabriek heeft The Food Line-up gekozen als preferred cateringpartner. Na een intensieve selectieprocedure, ziet de Westergasfabriek in The Food Line-up de partner die lekker en goed eten verbindt met duurzaamheid, iets wat aansluit bij de ambities van de Westergasfabriek. The Food Line-up daagt met eigen cateringconcepten organisatoren uit het eten en drinken op evenementen te verduurzamen. De Westergasfabriek onderstreept met deze keuze de rol die zij voor zichzelf ziet in het gangbaar maken van duurzaam georganiseerde evenementen. Uniek Sinds 2012 verbetert The Food Line-up met ‘groene’ foodtrucks het aanbod van eten op festivals. Inmiddels is het bedrijf doorgegroeid naar een fullservice-cateringbureau dat samenwerkt met meer dan 200 foodspecialisten om de catering voor onder andere congressen, walking en sit down dinners te verzorgen. De cateringconcepten van The Food Line-up worden gemaakt door specialisten. Elk evenement krijgt daardoor een unieke line-up. die bestaat uit verschillende chefs, foodspecialisten en aankleding. Groene partners De Westergasfabriek en The Food Line-up zullen intensief samenwerken in het verduurzamen van de evenementensector. Samen maken zij het bereik nog groter door een deel van hun gezamenlijke inkomsten te reserveren voor groene lokale initiatieven. Bron: The Food Line-up/ @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht


Leo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health

Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.  

Lees bericht

Leev wil vaart maken met verduurzaming

Verduurzamen - Het biologische merk Leev heeft zichzelf ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen gesteld. Het merk dat voedzame alternatieven voor ontbijt, lunch en tussendoortjes levert, is sinds begin dit jaar klimaatneutraal in haar eigen operatie. Leev streeft nu naar 35% reductie in haar zogenaamde Scope 3 emissies in 2030. Tevens is het bezig met het behalen van het B Corp certificaat.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid