Wurst & Schnitzelhaus opent vestiging in IJ-hal Amsterdam Centraal


Convenience - In het hagelnieuwe oostelijke deel van de IJ-hal, onder het in verbouwing zijnde Amsterdam Centraal Station, heeft restaurant Wurst & Schnitzelhaus de tweede Amsterdamse vestiging geopend. Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is de eerste Duitse restaurantformule van Amsterdam. Na de vestiging aan de Prinsengracht vlakbij het Leidseplein, is nu de tweede WuSH geopend naast de vestiging van Burgerij in de IJ-hal van het Centraal Station in Amsterdam. Bij het Wurst & Schnitzelhaus kan de consument onder andere terecht voor een authentieke Schnitzel, Currywurst en Bratwurst, maar ook voor Flammkuchen, soep van de dag en gesmolten Camembert met cranberry jam. Voor de treinreizigers met dorst, is er een keuze aan Duits bier waaronder Weissbier, Radler, Almdudler en Apfelschorle. Het Wurst & Schnitzelhaus zit met de gemaksformule in de IJ-hal in goed gezelschap, want hier vindt de treinreiziger onder meer ook vestigingen van Starbucks, AH to go, Burgerij, Salsa Shop, Wagamama, Julia’s en Exki. Het aantal gemaksformules wordt hier de komende maanden nog verder uitgebreid. Bron: @FoodClicks

Convenience - In het hagelnieuwe oostelijke deel van de IJ-hal, onder het in verbouwing zijnde Amsterdam Centraal Station, heeft restaurant Wurst & Schnitzelhaus de tweede Amsterdamse vestiging geopend. Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is de eerste Duitse restaurantformule van Amsterdam. Na de vestiging aan de Prinsengracht vlakbij het Leidseplein, is nu de tweede WuSH geopend naast de vestiging van Burgerij in de IJ-hal van het Centraal Station in Amsterdam. Bij het Wurst & Schnitzelhaus kan de consument onder andere terecht voor een authentieke Schnitzel, Currywurst en Bratwurst, maar ook voor Flammkuchen, soep van de dag en gesmolten Camembert met cranberry jam. Voor de treinreizigers met dorst, is er een keuze aan Duits bier waaronder Weissbier, Radler, Almdudler en Apfelschorle. Het Wurst & Schnitzelhaus zit met de gemaksformule in de IJ-hal in goed gezelschap, want hier vindt de treinreiziger onder meer ook vestigingen van Starbucks, AH to go, Burgerij, Salsa Shop, Wagamama, Julia’s en Exki. Het aantal gemaksformules wordt hier de komende maanden nog verder uitgebreid. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

Lees bericht


JRE-Nederland doet mee aan Week Zonder Vlees & Zuivel

Actieweek – JRE-Jeunes Restaurateurs doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel. De restaurants willen de gasten een week traceren op eten en te drinken, zonder vlees en zuivel. De restaurateurs zijn van mening dat “deze kleine moeite een onvoorstelbaar positieve impact kan hebben op mens, dier en milieu”.

Lees bericht

De winnaars van de Gault&Millau Awards 2024

Verkiezing – Maandagmiddag werd in het Utrechtse Tivoli Vredenburg de winnaars bekend gemaakt van de Gault & Millau Awards 2024. Onder het toeziend oog van de top van de Nederlandse restaurantwereld werden zij op het podium bekroond, in 18 categorieën als ‘Chef van het Jaar’, ‘Jonge Chef van het Jaar’ en ‘Gastheer van het Jaar’. Na afloop van de bijeenkomst werd de nieuwe...

Lees bericht

Ramzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels

Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.

Lees bericht


ING: ‘Horeca gaat mager jaar tegemoet in 2024’

Analyse - De vooruitzichten voor de horeca voor 2024 zijn, met een minimale volumegroei van 1%, mager. Dit komt door de lage economische groei, een licht stijgende werkloosheid, een laag consumentenvertrouwen en oplopende prijzen in de horeca. Dat voorspelt ING Research in een Vooruitzicht Horeca.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid