Zestien inzendingen dingen mee naar Foodservice Marketing Award 2016


Awards - Dit jaar strijden zestien marketingcases voor de winst in de Foodservice Marketing Award 2016. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. Welke ondernemingen binnen de foodservicebranche hebben dit jaar de beste marketingcases? Dat gaat een jury op 15 december 2016 bekendmaken tijdens de uitreiking van de Foodservice Marketing Award die voor de vierde keer op rij wordt georganiseerd door FoodserviceXs. Voor de editie van 2016 dingen zestien inzendingen mee naar de award. De ingezonden marketingcases zijn Lekker Bezig van Sligro Food Group, Wholefill e-commerce pilot van Altena (Coca-Cola European Partners), SURE (Sealed Air Diversy Care), Carista’s (Jacobs Douwe Egberts), Noodle Stick (Salomon WorldFood), Kerstomaten (Henri), Van Dobben Lunchspecials (Royaan), Pure Leaf (Unilever Nederland), Sparen voor Succes (Unilever Food Solutions en Bidvest Deli XL), Lattiz (FrieslandCampina Foodservice), het burgerconcept bij Kwalitaria (Franchise Friendly Concepts), The Upperdog (Depa, Enkco, Lantmannen en Remia), Quiche fix (Smilde Bakery), A little chef inside (Selecta), Kwekkeboom natuurrundvlees croquet (Royaan & Bakerstreet) en Working together for success van Dawn Foods. Criteria De jury van de Foodservice Marketing Award 2016 bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en de voltallige adviesraad van FoodserviceXs. De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgereikt. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. De uitreiking van de Foodservice Marketing Award 2016 vindt plaats op 15 december 2016 in het inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Bron: @FoodClicks Awards - Dit jaar strijden zestien marketingcases voor de winst in de Foodservice Marketing Award 2016. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. Welke ondernemingen binnen de foodservicebranche hebben dit jaar de beste marketingcases? Dat gaat een jury op 15 december 2016 bekendmaken tijdens de uitreiking van de Foodservice Marketing Award die voor de vierde keer op rij wordt georganiseerd door FoodserviceXs. Voor de editie van 2016 dingen zestien inzendingen mee naar de award. De ingezonden marketingcases zijn Lekker Bezig van Sligro Food Group, Wholefill e-commerce pilot van Altena (Coca-Cola European Partners), SURE (Sealed Air Diversy Care), Carista’s (Jacobs Douwe Egberts), Noodle Stick (Salomon WorldFood), Kerstomaten (Henri), Van Dobben Lunchspecials (Royaan), Pure Leaf (Unilever Nederland), Sparen voor Succes (Unilever Food Solutions en Bidvest Deli XL), Lattiz (FrieslandCampina Foodservice), het burgerconcept bij Kwalitaria (Franchise Friendly Concepts), The Upperdog (Depa, Enkco, Lantmannen en Remia), Quiche fix (Smilde Bakery), A little chef inside (Selecta), Kwekkeboom natuurrundvlees croquet (Royaan & Bakerstreet) en Working together for success van Dawn Foods. Criteria De jury van de Foodservice Marketing Award 2016 bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en de voltallige adviesraad van FoodserviceXs. De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgereikt. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. De uitreiking van de Foodservice Marketing Award 2016 vindt plaats op 15 december 2016 in het inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht

Remia opent ‘pop-up museum’ op Horecava

Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.

Lees bericht

Redefine Meat verrast bezoekers Sial met spectaculaire show

Vakbeurzen - Een spectaculaire show van het Israëlische bedrijf Redefine Meat, de leverancier van de plantaardige biefstuk van Loetje, samen met honderden andere aanbieders die niet direct met innovaties zijn gekomen, maar wel hun bestaande producten hebben verbeterd. De jaarlijkse Sial in Parijs, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, pakte ook deze editie weer uit.

Lees bericht


Hieperdepiepers vervangt Lay’s Patatje Mayo en Frietje Satésaus

Introductie – Het was een consumentenactie gestoeld op een langdurige discussie of de langwerpig gesneden en gefrituurde aardappel nu patat heet of friet. Met de eerder dit jaar geïntroduceerde chipssmaken Patatje Mayo en Frietje Satésaus van producent PepsiCo wakkerde Lay’s de discussie hierover bij consumenten verder aan om consumenten op te roepen het debat te beslechten met het...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid