Fabienne Jungerhans nieuwe Sales & Marketing Manager bij Join Program


Fabienne Jungerhans is nieuwe Sales & Marketing Manager bij Join Program

Benoeming - Fabienne Jungerhans (36) start per 11 mei als Sales & Marketing Manager bij cateraar Join Program. Jungerhans zal niet alleen met beide oprichters de commerciële strategie gaan bepalen en processen optimaliseren, maar tevens zal zij samen met het sales-en marketingteam de ‘disruptieve food movement’ over Nederland gaan uitrollen.

Jungerhans heeft ruim 13 jaar commerciële ervaring in marketing & reclame, waaronder als Client Service Director bij bureauplatform Candid en de laatste 2,5 jaar als Agency Lead van creative agency Havana Harbor (nu Positive).  Maurits Tofohr, directeur en co-founder van Join Program: “Fabienne is een waardevolle aanwinst voor Join Program. Haar ervaring en professionaliteit zijn van grote toegevoegde waarde bij het realiseren van onze ambities om de positie van Join Program op de markt te versterken. Naast de komst van Fabienne zal mijn compagnon, co-founder Jan Willem van de Sande, het salesteam versterken om de gewenste groei van de organisatie te gaan bereiken. Samen met Fabienne en Jan Willem gaan we de regels van bedrijfscatering herschrijven.”

Join Program

Join Program is de toekomst van bedrijfscatering. Het kenmerkt zich door smaak en gemak met technologie te combineren. In 2019 ontstaan uit creative hospitality agency Powerplant voelden oprichters Jan Willem van de Sande en Maurits Tofohr de behoefte om een nieuw foodconcept neer te zetten in kantoren. Het foodconcept van Join Program geeft, volgens de oprichters, een nieuwe invulling aan de bedrijfslunch, doordat medewerkers van tevoren via de app hun menukeuzes en persoonlijke voorkeuren voor de restaurantwaardige lunchgerechten kunnen doorgeven voor alleen de dagen die ze op kantoor werken.

Bron: Join Program/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sodexo streeft naar 33% plantaardig in 2025

Catering - In 2025 is minimaal 33% van de gerechten in Sodexo bedrijfsrestaurants volledig plantaardig. Dat laat de cateraar weten. Het is een van de kortetermijndoelen die onderdeel uitmaken van het internationale doel om in 2040 volledig klimaatneutraal te zijn.

Lees bericht



Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht

Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid