Family geeft consument mogelijkheid zelf softijs en milkshake samen te stellen


Fastfood - Snackbarketen Family geeft vanaf deze week consumenten meer vrijheid zelf hun eigen favoriete smaken softijs en milkshakes samen te stellen. Family biedt consumenten de mogelijkheid hun eigen sundae of milkshake samen te stellen. Hiervoor is het vanaf deze week mogelijk zelf de siroop en topping(s) voor over het softijs of de milkshake uit te kiezen. Daarnaast hebben Family ondernemers onder de naam ‘verdraaid lekker’ zogenaamde softijs specials samengesteld waaronder de ‘knetter lekker’ en ‘sticky stroopwafel’. Het assortiment milkshakes is eveneens uitgebreid met meerdere ‘shake specials’. Family merkt dat in de cafetaria de vraag naar softijs en milkshakes stijgt. Ook wildeconsument meer vrijheid om een product naar de eigen favoriete smaak samen te stellen. Franchiseformule Family telt verspreid over Nederland 41 vestigingen. Bron: @FoodClicks Fastfood - Snackbarketen Family geeft vanaf deze week consumenten meer vrijheid zelf hun eigen favoriete smaken softijs en milkshakes samen te stellen. Family biedt consumenten de mogelijkheid hun eigen sundae of milkshake samen te stellen. Hiervoor is het vanaf deze week mogelijk zelf de siroop en topping(s) voor over het softijs of de milkshake uit te kiezen. Daarnaast hebben Family ondernemers onder de naam ‘verdraaid lekker’ zogenaamde softijs specials samengesteld waaronder de ‘knetter lekker’ en ‘sticky stroopwafel’. Het assortiment milkshakes is eveneens uitgebreid met meerdere ‘shake specials’. Family merkt dat in de cafetaria de vraag naar softijs en milkshakes stijgt. Ook wildeconsument meer vrijheid om een product naar de eigen favoriete smaak samen te stellen. Franchiseformule Family telt verspreid over Nederland 41 vestigingen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid