SPAR voert nieuwe huisstijl door in alle winkels


Formulenieuws – Spar gaat de nieuwe huisstijl in alle winkels doorvoeren. Veel winkels waren al, zowel instore als outdoor, omgeturnd, maar nu komen daar ook de niet verbouwde winkels van alle ondernemers bij. SPAR bestaat dit jaar 85 jaar is volop bezig alle winkels een nieuw eigentijds jasje te geven, waarmee wordt ingespeeld op de veranderende consument. De winkels zullen niet volledig verbouwd worden, maar krijgen wel een aanpassing in alle permanente en wisselende signing. In juli en augustus is er in twee pilotwinkels (SPAR Hoogwoud en SPAR Molenhoek) nieuwe signing aangebracht. Deze zijn uitvoerig geëvalueerd. De verdere uitrol is in week 35 van start gegaan. In week 48 zullen de laatste winkels onder handen genomen worden. Op dit moment zijn er al ruim 20 winkels van de nieuwe huisstijl voorzien. Aan de buitenzijde van de winkels zal de nieuwe huisstijl zichtbaar worden door de bestickering op de ramen. Instore zal o.a. de bestaande binnenkoof worden vervangen en de achterwand van de brood-, de deli- en kaasafdeling, zal nieuwe bestickering krijgen. Ook de kleine communicatiemiddelen (wisselend en permanent) worden vervangen. SPAR test momenteel ook bij vijf Texaco-tankstations een speciale gemaksformule. Resultaten daarvan zijn nog niet bekend. Daarnaast heeft SPAR een aantal citystores waarbij het assortiment inspeelt op de gemaksconsument. Daarnaast heeft DenkDifferent onder de Spar-vlag het format Spar University. Deze formule richt zich op negen universiteitsterreinen specifiek op de student. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Spar gaat de nieuwe huisstijl in alle winkels doorvoeren. Veel winkels waren al, zowel instore als outdoor, omgeturnd, maar nu komen daar ook de niet verbouwde winkels van alle ondernemers bij. SPAR bestaat dit jaar 85 jaar is volop bezig alle winkels een nieuw eigentijds jasje te geven, waarmee wordt ingespeeld op de veranderende consument. De winkels zullen niet volledig verbouwd worden, maar krijgen wel een aanpassing in alle permanente en wisselende signing. In juli en augustus is er in twee pilotwinkels (SPAR Hoogwoud en SPAR Molenhoek) nieuwe signing aangebracht. Deze zijn uitvoerig geëvalueerd. De verdere uitrol is in week 35 van start gegaan. In week 48 zullen de laatste winkels onder handen genomen worden. Op dit moment zijn er al ruim 20 winkels van de nieuwe huisstijl voorzien. Aan de buitenzijde van de winkels zal de nieuwe huisstijl zichtbaar worden door de bestickering op de ramen. Instore zal o.a. de bestaande binnenkoof worden vervangen en de achterwand van de brood-, de deli- en kaasafdeling, zal nieuwe bestickering krijgen. Ook de kleine communicatiemiddelen (wisselend en permanent) worden vervangen. SPAR test momenteel ook bij vijf Texaco-tankstations een speciale gemaksformule. Resultaten daarvan zijn nog niet bekend. Daarnaast heeft SPAR een aantal citystores waarbij het assortiment inspeelt op de gemaksconsument. Daarnaast heeft DenkDifferent onder de Spar-vlag het format Spar University. Deze formule richt zich op negen universiteitsterreinen specifiek op de student. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Chantal de Rijk nieuwe Commercieel Directeur SPAR

Benoeming - SPAR kondigt de komst van Chantal de Rijk aan als de nieuwe Commercieel Directeur van het bedrijf. De Rijk heeft ruime ervaring in zowel de retail als in foodservice. Zij komt per 1 juli en zal Geeske Burema opvolgen, die deze rol de afgelopen vier jaar heeft vervuld.

Lees bericht

Geeske Burema vertrekt als commercieel directeur bij SPAR

Persoonlijk - Geeske Burema verlaat per 1 maart 2024 de SPAR-organisatie, zo laat de Raad van Commissarissen van SPAR weten. Geeske Burema is sinds januari 2020 als commercieel directeur werkzaam bij SPAR. Na 4 jaar heeft zij besloten om een nieuw hoofdstuk in haar carrière te beginnen.

Lees bericht



SPAR en EG Group verlengen en intensiveren samenwerking

Tankstations - SPAR Nederland en EG Group (Euro Garages) in Nederland verlengen hun samenwerking. De samenwerking begon in 2017 en wordt geïntensiveerd nu door de uitrol van The Tosti Club op alle Go Fresh-locaties. Sinds de start van de samenwerking zijn er 190 winkels EG-stations omgebouwd met het SPAR-format en is er jaar op jaar samen omzetgroei gerealiseerd in de SPAR...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid