Vital4Skool winnaar NFV Franchise Trofee


Verkiezing - cateringconcept Vital4Skool is gisteren tijdens de Algemene Leden Vergadering van de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) uitgeroepen tot franchiseformule van het jaar 2019. De prijs werd uitgereikt door voorzitter van de NFV Boris van der Ham. Het toeval wil dat de formule dit jaar ook 10 jaar bestaat. De NFV Franchise Trofee is een vakprijs voor franchiseformules en wordt jaarlijks toegekend door de belangenorganisatie Nederlandse Franchise Vereniging. Een vakjury beoordeelt de genomineerden op diverse criteria, waaronder hun verdienmodel, de organisatie, de kwaliteit en kwantiteit van mensen en investeringen en de gerealiseerde groei. De drie genomineerden dit jaar waren fit20, SNS bank en Vital4Skool. Vital4Skool werd op eerder genoemde criteria als beste beoordeeld. Voorbeeld Jury-voorzitter Van der Ham zei over Vital4Skool: “De winnaar is een prachtig voorbeeld van kundig ondernemerschap gedurende een langere periode en dat in een voortdurend in beweging zijnde markt.”. Het juryrapport zelf was vooral te spreken over de organisatie: “Een gepassioneerde organisatie die de ondernemer steunt in administratie, marketing en door coaching de ondernemer verder helpt.” Bron: @FoodClicks Verkiezing - cateringconcept Vital4Skool is gisteren tijdens de Algemene Leden Vergadering van de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) uitgeroepen tot franchiseformule van het jaar 2019. De prijs werd uitgereikt door voorzitter van de NFV Boris van der Ham. Het toeval wil dat de formule dit jaar ook 10 jaar bestaat. De NFV Franchise Trofee is een vakprijs voor franchiseformules en wordt jaarlijks toegekend door de belangenorganisatie Nederlandse Franchise Vereniging. Een vakjury beoordeelt de genomineerden op diverse criteria, waaronder hun verdienmodel, de organisatie, de kwaliteit en kwantiteit van mensen en investeringen en de gerealiseerde groei. De drie genomineerden dit jaar waren fit20, SNS bank en Vital4Skool. Vital4Skool werd op eerder genoemde criteria als beste beoordeeld. Voorbeeld Jury-voorzitter Van der Ham zei over Vital4Skool: “De winnaar is een prachtig voorbeeld van kundig ondernemerschap gedurende een langere periode en dat in een voortdurend in beweging zijnde markt.”. Het juryrapport zelf was vooral te spreken over de organisatie: “Een gepassioneerde organisatie die de ondernemer steunt in administratie, marketing en door coaching de ondernemer verder helpt.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sodexo streeft naar 33% plantaardig in 2025

Catering - In 2025 is minimaal 33% van de gerechten in Sodexo bedrijfsrestaurants volledig plantaardig. Dat laat de cateraar weten. Het is een van de kortetermijndoelen die onderdeel uitmaken van het internationale doel om in 2040 volledig klimaatneutraal te zijn.

Lees bericht



Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht

Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid