Yoghurtketen Yoghurt Barn spreekt nogmaals ambitie uit: groei naar dertig winkels


Convenience - Yoghurtwinkelketen Yoghurt Barn wil in Nederland over vier jaar dertig vestigingen tellen. De gemaksformule heeft nu zes zaken. De ambitie om fors te groeien werd eerder uitgesproken bij de opening van de eerste Yoghurt Barn in 2013, maar bleek toen te ambitieus. In de april-uitgave van vakblad RetailTrends zegt initiatiefnemer Wouter Staal dat Nederland in 2020 dertig Yoghurt Barns zal tellen. De yoghurtwinkelketen heeft nu vestigingen in Den Haag, Haarlem, Utrecht, ’s-Hertogenbosch en twee in Amsterdam: in de Eerste van der Helststraat en op treinstation Amsterdam CS. Bij Yoghurt Barn willen ze ‘het maximale uit yoghurt halen’ en kan de consument er terecht voor onder meer ‘yoghurt specials’, ‘superfood specials’ en ‘barn specials’. Daarnaast staan er gebak, koffie, thee en chai tea latte op de menukaart. Koffie, fruitsappen en frisdranken zijn biologisch, het voor de yoghurtproducten gebruikte fruit en peulvruchten komen elke ochtend vers van de veiling. Loei lekker In december 2015 kondigde de keten de exclusieve samenwerking aan met zuivelreus FrieslandCampina die de yoghurt voor de formule levert. FrieslandCampina ontwikkelde voor Yoghurt Barn biologische barn-yoghurt en frozen yoghurt. Hierbij ging de reclameslogan op de schop om te veranderen van Loei Lekker! naar Loei Lekker by Campina! Yoghurt Barn is duurzaam op haar eigen manier; de yoghurt en smoothies krijg je in authentieke Weckpotten van gerecycled glas. De to-go-verpakkingen zijn allemaal biologisch afbreekbaar. Zo hebben de bekers voor warme dranken een binnenkant van bioplastic en een buitenkant van afbreekbaar karton. De barns zelf zijn gemaakt van FSC-gekeurd hout. Daarnaast maakt de yoghurtformule gebruik van groene stroom, CO2-neutraal gas en LED-verlichting. Convenience - Yoghurtwinkelketen Yoghurt Barn wil in Nederland over vier jaar dertig vestigingen tellen. De gemaksformule heeft nu zes zaken. De ambitie om fors te groeien werd eerder uitgesproken bij de opening van de eerste Yoghurt Barn in 2013, maar bleek toen te ambitieus. In de april-uitgave van vakblad RetailTrends zegt initiatiefnemer Wouter Staal dat Nederland in 2020 dertig Yoghurt Barns zal tellen. De yoghurtwinkelketen heeft nu vestigingen in Den Haag, Haarlem, Utrecht, ’s-Hertogenbosch en twee in Amsterdam: in de Eerste van der Helststraat en op treinstation Amsterdam CS. Bij Yoghurt Barn willen ze ‘het maximale uit yoghurt halen’ en kan de consument er terecht voor onder meer ‘yoghurt specials’, ‘superfood specials’ en ‘barn specials’. Daarnaast staan er gebak, koffie, thee en chai tea latte op de menukaart. Koffie, fruitsappen en frisdranken zijn biologisch, het voor de yoghurtproducten gebruikte fruit en peulvruchten komen elke ochtend vers van de veiling. Loei lekker In december 2015 kondigde de keten de exclusieve samenwerking aan met zuivelreus FrieslandCampina die de yoghurt voor de formule levert. FrieslandCampina ontwikkelde voor Yoghurt Barn biologische barn-yoghurt en frozen yoghurt. Hierbij ging de reclameslogan op de schop om te veranderen van Loei Lekker! naar Loei Lekker by Campina! Yoghurt Barn is duurzaam op haar eigen manier; de yoghurt en smoothies krijg je in authentieke Weckpotten van gerecycled glas. De to-go-verpakkingen zijn allemaal biologisch afbreekbaar. Zo hebben de bekers voor warme dranken een binnenkant van bioplastic en een buitenkant van afbreekbaar karton. De barns zelf zijn gemaakt van FSC-gekeurd hout. Daarnaast maakt de yoghurtformule gebruik van groene stroom, CO2-neutraal gas en LED-verlichting.

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid