Foodyard start Online Academy voor horecaprofessionals
Groothandel – Foodyard, het platform van horecagroothandel Bidfood, biedt horecaprofessionals voortaan de mogelijkheid aan om hun kennis online bij te spijkeren door middel van de Online Academy. In korte video’s, artikelen en podcasts lichten experts en ervaringsdeskundigen verschillende onderwerpen toe. Deze online leermodule draagt bij aan de ambitie van Foodyard om horecaprofessionals in heel Nederland nog meer te verbinden met kennis, inspiratie, experts én elkaar.
In de eerste Online Academy laat Instagram-expert Kirsten Jassies horecaprofessionals in een aantal video’s zien hoe ze Instagram voor hun horecazaak eenvoudig en snel op orde kunnen brengen. Binnen een uur haal je alle kennis in huis voor een social strategie. Leren van experts om zelf een expert worden, dat is waar de Online Academy van Foodyard om draait.
The next big thing
“Foodyard helpt horecaprofessionals om impact te maken,” licht Vivian Bruinsma, community manager van Foodyard, toe. “In de academy leer je van experts en ervaringsdeskundigen. Of dat nu op het gebied van social media, storytelling of mindset is. Gewoon op een plek en tijd die voor jou het beste uitkomen.”
Foodyard
Foodyard is door Bidfood in het leven geroepen als (online) platform waar ondernemers, chefs en maîtres op zoek gaan naar nieuwe inzichten en trends in hun vakgebied. “We grijpen telkens nieuwe digitale middelen aan om precies daar te zijn waar onze doelgroep ons nodig heeft,” aldus Bruinsma.
Bron: Bidfood/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Grapedistrict opent flagshipstore in Amsterdam
Formulenieuws - Grapedistrict, de wijnwinkel die zich inzet voor kleine wijnboeren, opent 17 mei haar grootste winkel tot nu toe op de van Woustraat in Amsterdam. De Grapedistrict flagshipstore komt pal tegenover de plek waar ooit de eerste winkel werd geopend.
Lees berichtHoreca Kassasysteem Mr. Winston wil internationaal groeien
Kassasystemen - Het Tilburgse bedrijf Mr. Winston heeft een investering van 600.000 euro opgehaald bij angel investors, waaronder Collin Crowdfund CEO Jeroen ter Huurne. Met het geld wil het in Nederland snelgroeiende horeca kassasysteem ook internationaal voet aan de grond krijgen.
Lees berichtMaxxam in zee met PS in foodservice voor impactmeting
Samenwerking - Maxxam, de grootste inkoopvereniging in de Nederlandse food-/out-of-home markt, en PS in foodservice hebben een vergaande samenwerking aangekondigd. De samenwerking is gericht op het bevorderen van duurzaamheid binnen de branche door het implementeren van de PS Impact score, een initiatief dat leveranciers op efficiënte wijze helpt bij het delen van duurzaamsheidsdata.
Lees berichtSchiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees bericht