Brownies&downieS krijgt To Go Store in Haarlem


Brownies&downieS; in Veghel

Formulenieuws –Brownies&downieS in Haarlem krijgt op 1 september de eerste Brownies&downieS To Go Store in Nederland. Het idee voor een to go-variant bestond al langer bij het hoofdkantoor, alleen heeft de locatie in Haarlem besloten er een geheel eigen locatie voor in te richten.

De eigenaren Inge Dekker, Mandy de Boer en Sjoerd Dekker van de BrwnieS&downieS-locatie in de Haarlemmer Schagchelstraat willen groeien met hun bedrijf. En ook meer medewerkers met een verstandelijke beperking aan een leerplek helpen. Om die reden hebben zij gekozen voor een eigen to go-locatie. De vestiging is ook ingericht met met een leerkeuken, waar geintersseeerden de bakkunsten van de medewerkers kunnen bekijken.

De To Go Store en leerplek zijn recht tegenover het restaurant gevestigd. Daar kunnen mensen al getuige zijn hoe de medewerkers serveren en achter de bar werken. Doordat er nu twee locaties zijn kunnen de medewerkers ook gemakkelijk wisselen van werklocatie, laat mede-eigenaar Inge Dekker weten. Het werk wordt daardoor nog gevarieerder voor de medewerkers.

Of er meerdere To Go Stores van Brownies&downieS gaan komen, kan Inge Dekker niet zeggen. “Dat is aan het hoofdkantoor. Wij zijn in ieder geval blij dat we de uitbreiding hebben kunnen realiseren in een apart pand.”

Brownie&downieS is in Haarlem gevestigd sinds oktober 2016.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht

Gemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57

Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.

Lees bericht

Sociale franchiseketen Brownies&downieS naar Albron

Formulenieuws - Per 1 september 2022 zal de sociale franchiseformule Brownies&downieS onderdeel worden van Albron. Bij Brownies&downieS hebben medewerkers met een beperking de hoofdrol. Lokaal ondernemerschap, kwalitatieve horeca en volwaardige banen voor bijzondere medewerkers vormen de belangrijkste elementen van het landelijke succes van de sterke horecaketen.

Lees bericht



Appèl en Brownies&downieS werken samen op TU Eindhoven

Catering - Appèl is vanaf deze zomer de nieuwe cateraar van de TU Eindhoven. De samenwerking gaat in op 6 juli en loopt door tot 2025. Op de locatie gaat Appèl ook een samenwerking aan met Brownies&downieS, de eerste vestiging op een onderwijslocatie. De cateraar uit Den Bosch haalt ook de Subway en Starbucks terug naar de campus.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid