Jumbo opent 700ste winkel op Gelderlandplein in Amsterdam


De verskeuken bij Jumbo

Formulenieuws - Jumbo opende woensdag de 700 ste winkel. De Jumbo City aan het Gelderlandplein markeerde deze mijlpaal voor het Brabantse familiebedrijf.  De winkel combineert de beste elementen van de reguliere Jumbo winkels en restaurantketen La Place.

De gemakswinkel speelt in op de verschillende behoeften van klanten uit de stad. Afdelingen met verse sushi’s, pizza’s en belegde brood, maar ook veel lokale producten. Daarnaast is er in deze winkel extra aandacht besteed aan biologische, ecologische en vegetarische en vegan producten. Jumbo mikt daarmee ook een beetje op het Marqt-publiek dat op Gelderlandplein redelijk vertegenwoordigd is als shopper.

De 700ste winkel werd geopend in aanwezigheid van de familie Van Eerd, CFO Ton van Veen, filiaalmanager Mike Spaans en het team van Jumbo City Gelderlandplein. De eerste honderd bezoekers kregen een bos bloemen. Bovendien worden klanten die in de openingsweek voor een bedrag vanaf 10 euro boodschappen doen (tot en met zondag 26 september) getrakteerd op een Jumbo biologische karamel zeezout chocoladereep.

Bron: @FoodClicks

Mokums Schoffie bij Jumbo City Gelderlandplein
Familie Van Eerd, CFO Ton van Veen, filiaalmanager Mike Spaans en het team van Jumbo City Gelderlandplein bij de opening
La Place deed het met een omzet van 107 miljoen euro goed afgelopen jaar

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nieuwe koers La Place gericht op jongeren en duurzaamheid

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe koers ingezet. Die nieuwe koers is gericht op een jongere doelgroep, maar kent ook ambitieuze doelstellingen op het gebied van duurzaamheid. Zo wil het bedrijf tot 2027 50% minder voedselverspilling en 80% plant-based ingrediënten realiseren.

Lees bericht


Data in foodservice: van overvloed naar inzicht

Bijeenkomst – Afgelopen week organiseerde Trema Foodnetwerk, het kennisnetwerk voor marketeers in foodservice en onderdeel van Focusplaza, een inspirerende bijeenkomst rondom het thema ‘Data in foodservice’. Marketeers van leveranciers, grossiers en formules kwamen samen om te leren van relevante praktijkvoorbeelden uit de keten. De centrale vraag van de dag: hoe vertaal je de grote hoeveelheid beschikbare data in de foodserviceketen naar...

Lees bericht

Jumbo viert Pasen maar wil ook nieuwe formule tonen

Formulenieuws – In het weekend voorafgaand aan Pasen houdt Jumbo in al haar elf Jumbo Foodmarkten in Nederland een grote paasproeverij: ‘Proef Pasen’. In het weekend van 11 en 12 april kunnen klanten tal van verse paasheerlijkheden proeven en inspiratie opdoen voor een feestelijk Paasweekend samen, want Pasen vier je samen zoals de tv-commercial van Jumbo uitdraagt. Jumbo heeft meer dan 350 paasproducten voor...

Lees bericht

La Place doneert deel kindermenu aan Stichting Jarige Job

Formulenieuws -  La Place en Stichting Jarige Job gaan een samenwerking aan om kinderen uit gezinnen die niet voldoende geld hebben toch een onvergetelijke verjaardag te geven. De foodserviceformule doneert een deel van de opbrengst van elk verkocht kindermenu aan Jarige Job. Met de donaties worden verjaardagsboxen gevuld met traktaties, feestversiering en cadeaus, zodat ieder kind zijn of haar verjaardag...

Lees bericht



Jumbo brengt plantaardige yoghurt van Nederlandse soja

Introductie – De foodservicebedrijven hadden al plantaardige yoghurt van Nederlandse bodem, maar nu komt het product ook in meer dan 300 winkels van Jumbo. De supermarktketen is daarmee de eerste supermarktketen die met plantaardige yoghurtvariaties komt, geproduceerd door De Nieuwe Melkboer uit Enschede.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid