Adrienne van den Heuvel nieuwe director operational marketing Coca-Cola


Personalia - Adrienne van den Heuvel is de nieuwe director operational marketing van Coca-Cola European Partners in Nederland en opvolgster van Ingrid Siemes-Van der Made. Van den Heuvel is sinds 2010 werkzaam bij de bottelaar van Coca-Cola producten in Nederland. Als marketingdirecteur voor Coca-Cola European Partners wordt ze verantwoordelijk voor category development, shopper marketing, portfolio development en digital. “Met haar ervaring, opgedane kennis van onze organisatie en commerciële drive, zijn wij ervan overtuigd dat Adrienne alles in huis heeft en de juiste persoon is voor deze rol”, aldus Jaap Wassink, VP & country director van Coca-Cola European Partners. Marketingrollen Van den Heuvel heeft na haar studie aan Nyenrode Business University en Universiteit van Maastricht diverse marketingrollen vervuld bij onder andere Douwe Egberts en Friesland Foods en deed interim opdrachten voor Unilever en Heineken. Sinds 2010 is zij werkzaam bij Coca-Cola waar ze door de jaren heen een structurele bijdrage heeft geleverd aan de vorming van het operational marketingteam en de ontwikkeling van de merken en het portfolio dat Coca-Cola European Partners in Nederland op de markt brengt. Bron: @FoodClicks Personalia - Adrienne van den Heuvel is de nieuwe director operational marketing van Coca-Cola European Partners in Nederland en opvolgster van Ingrid Siemes-Van der Made. Van den Heuvel is sinds 2010 werkzaam bij de bottelaar van Coca-Cola producten in Nederland. Als marketingdirecteur voor Coca-Cola European Partners wordt ze verantwoordelijk voor category development, shopper marketing, portfolio development en digital. “Met haar ervaring, opgedane kennis van onze organisatie en commerciële drive, zijn wij ervan overtuigd dat Adrienne alles in huis heeft en de juiste persoon is voor deze rol”, aldus Jaap Wassink, VP & country director van Coca-Cola European Partners. Marketingrollen Van den Heuvel heeft na haar studie aan Nyenrode Business University en Universiteit van Maastricht diverse marketingrollen vervuld bij onder andere Douwe Egberts en Friesland Foods en deed interim opdrachten voor Unilever en Heineken. Sinds 2010 is zij werkzaam bij Coca-Cola waar ze door de jaren heen een structurele bijdrage heeft geleverd aan de vorming van het operational marketingteam en de ontwikkeling van de merken en het portfolio dat Coca-Cola European Partners in Nederland op de markt brengt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags: coca cola

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid