Coca-Cola brengt smart productactivatie op flesjes cola in de horeca


Frisdranken - Coca-Cola houdt de komende maanden in de Nederlandse horeca een actie waarbij consumenten met hun mobieltje een flesje cola kunnen scannen, een filmpje te zien krijgen en vervolgens met de frisdrank ‘op reis gaan’. Doel van de campagne is een nieuwe beleving geven aan het drinken van Coca-Cola in de horeca. Via een innovatieve mobiele techniek krijgt de café- of restaurantbezoeker na het fotograferen van een flesje Coca-Cola, Coca-Cola zero of Coca-Cola light een 360° video van 15 tot 20 seconden te zien. Coca-Cola maakt hiervoor gebruik van twee innovatieve technologieën, namelijk de populaire 360° video en de smart scantechniek via de fles. Hierdoor krijgt iedere glazen fles mediawaarde en wordt de Coca-Cola drinker in de horeca verrast. Uniek aan de winactie is de interactie met het iconische glazen Coca-Cola flesje, dat uitsluitend in de horeca verkrijgbaar is. Beleving Doel van de campagne is een nieuwe beleving geven aan het Coca-Cola drinken in de horeca. Aan de smart productactivatie doen meer dan 11.500 Nederlandse horecagelegenheden mee die de drie Coca-Cola varianten serveren. Tijdens de campagneperiode, van mei tot en met december 2016, zijn er in Nederland 70 miljoen Coca-Cola flesjes met actielabels in omloop. Deelnemers aan de promotie kunnen kaarten winnen voor onder meer Pinkpop, Pathé Bioscopen en Hilton Hotels & Resorts. Frisdranken - Coca-Cola houdt de komende maanden in de Nederlandse horeca een actie waarbij consumenten met hun mobieltje een flesje cola kunnen scannen, een filmpje te zien krijgen en vervolgens met de frisdrank ‘op reis gaan’. Doel van de campagne is een nieuwe beleving geven aan het drinken van Coca-Cola in de horeca. Via een innovatieve mobiele techniek krijgt de café- of restaurantbezoeker na het fotograferen van een flesje Coca-Cola, Coca-Cola zero of Coca-Cola light een 360° video van 15 tot 20 seconden te zien. Coca-Cola maakt hiervoor gebruik van twee innovatieve technologieën, namelijk de populaire 360° video en de smart scantechniek via de fles. Hierdoor krijgt iedere glazen fles mediawaarde en wordt de Coca-Cola drinker in de horeca verrast. Uniek aan de winactie is de interactie met het iconische glazen Coca-Cola flesje, dat uitsluitend in de horeca verkrijgbaar is. Beleving Doel van de campagne is een nieuwe beleving geven aan het Coca-Cola drinken in de horeca. Aan de smart productactivatie doen meer dan 11.500 Nederlandse horecagelegenheden mee die de drie Coca-Cola varianten serveren. Tijdens de campagneperiode, van mei tot en met december 2016, zijn er in Nederland 70 miljoen Coca-Cola flesjes met actielabels in omloop. Deelnemers aan de promotie kunnen kaarten winnen voor onder meer Pinkpop, Pathé Bioscopen en Hilton Hotels & Resorts.

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid