Coca-Cola lanceert blikjes en PET-flessen die verkleuren bij juiste temperatuur


Frisdranken - Coca-Cola lanceert innovatieve blikjes en PET-flessen die verkleuren zodra ze goed gekoeld zijn. Met de van kleur veranderende blikjes en flesjes brengt het frisdrankenmerk onder het motto ‘koel je Coke!’ een ode aan de zomer. De van kleur veranderende blikjes en flesjes maken het mogelijk om te checken of de frisdrank de perfecte verfrissende temperatuur heeft. In de verpakking is thermisch inkt verwerkt, dat blauw en roze kleurt bij lage koelkasttemperaturen. Daarnaast organiseert Coca-Cola een actie waarbij deelnemers kans maken op een weekend weg in het Coca-Cola Beach House op het strand bij Katwijk aan Zee. Het Beach House werd donderdag feestelijk onthuld. Temperatuur “Je hoeft je deze zomer geen zorgen te maken of je Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero en Coca-Cola life goed gekoeld zijn”, zegt brand manager Margreet van Staalduijnen van Coca-Cola Nederland. “Dankzij de coole blikjes en PET-flessen kan je direct zien of je favoriete drank de juiste temperatuur heeft. Onze frisdranken zijn, zoals de naam het al zegt, verfrissend op zomerse dagen en smaken het allerlekkerst bij de juiste, ijskoude temperatuur. Wist je dat 3°C de optimale temperatuur is om te genieten van Coca-Cola?” Deze zomer zullen 106 miljoen stuks van de thermoverpakkingen in Nederland worden verspreid. De actie waarmee je een weekend in het Coca-Cola Beach House kan winnen, loopt tot en met eind augustus. Bron: Coca-Cola/@FoodClicks Frisdranken - Coca-Cola lanceert innovatieve blikjes en PET-flessen die verkleuren zodra ze goed gekoeld zijn. Met de van kleur veranderende blikjes en flesjes brengt het frisdrankenmerk onder het motto ‘koel je Coke!’ een ode aan de zomer. De van kleur veranderende blikjes en flesjes maken het mogelijk om te checken of de frisdrank de perfecte verfrissende temperatuur heeft. In de verpakking is thermisch inkt verwerkt, dat blauw en roze kleurt bij lage koelkasttemperaturen. Daarnaast organiseert Coca-Cola een actie waarbij deelnemers kans maken op een weekend weg in het Coca-Cola Beach House op het strand bij Katwijk aan Zee. Het Beach House werd donderdag feestelijk onthuld. Temperatuur “Je hoeft je deze zomer geen zorgen te maken of je Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero en Coca-Cola life goed gekoeld zijn”, zegt brand manager Margreet van Staalduijnen van Coca-Cola Nederland. “Dankzij de coole blikjes en PET-flessen kan je direct zien of je favoriete drank de juiste temperatuur heeft. Onze frisdranken zijn, zoals de naam het al zegt, verfrissend op zomerse dagen en smaken het allerlekkerst bij de juiste, ijskoude temperatuur. Wist je dat 3°C de optimale temperatuur is om te genieten van Coca-Cola?” Deze zomer zullen 106 miljoen stuks van de thermoverpakkingen in Nederland worden verspreid. De actie waarmee je een weekend in het Coca-Cola Beach House kan winnen, loopt tot en met eind augustus. Bron: Coca-Cola/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid