Coca-Cola opent pop-upstore voor life
Industrie – Coca-Cola life is vanaf vandaag te proeven in een special geopende pop-upstore op Rotterdam Centraal. Coca-Cola life is gezoet met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en bevat volgens de frisdrankgigant een derde minder suiker en calorieën. Gedurende twee weken – tot en met 10 januari 2015 - is de store open voor publiek. Bezoekers kunnen hier kennismaken met de nieuwe colavariant, al voordat het in de winkels ligt. Verder kunnen zij, in het kader van de tv commercial en het nieuwe jaar, een ‘first kiss’ foto laten maken en digital delen. Met de introductie van life biedt Coca-Cola volgens eigen zeggen consumenten meer keuze uit producten met minder calorieën. Coca-Cola life is de eerste introductie binnen het Coca-Colaportfolio sinds de komst van Coca-Cola Zero op de Nederlandse markt in 2007. De nieuwe innovatie van Coca-Cola profiteert van de ontwikkelingen op het gebied van zoetstoffen. Coca-Cola life is ook gezoet met het extract van steviablad, de natuurlijke zoetstof van de Zuidamerikaanse steviaplant. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek