Coöperatie DELA introduceert nieuw horeca-assortiment
Uitvaartcatering – Coöperatie DELA laat weten dat de uitvaartorganisatie na een proefperiode bij een zestal locaties het horeca-assortiment heeft aangepast. Na de proef, die eind vorig jaar werd gehouden, wordt het nieuwe assortiment vanaf deze maand stapsgewijs bij de rest van de DELA-locaties geïntroduceerd. DELA heeft bij de samenstelling samengewerkt met partner Vermaat.
Crematoria zijn een plek van troost, respect en betekenisvolle herinneringen voor iedereen die afscheid neemt van een dierbare. Binnen deze sfeer van zorg en respect wilden beide partijen een assortiment bieden dat eigentijds, duurzaam en afgestemd is op persoonlijke wensen. Met een breed scala aan culinaire ervaringen en smaken, van traditionele gerechten tot innovatieve concepten, biedt Vermaat een diversiteit aan mogelijkheden om aan de wensen van onze gasten te voldoen. De Vermaat Groep levert horeca op maat onder meer ook in ziekenhuizen, bedrijven en vrijetijdslocaties. Rens de Leeuw, projectmanager Uitvaartdiensten bij coöperatie DELA (Draagt Elkanders Lasten, red.): “Samen met Vermaatgroep zorgen we ervoor dat ons horeca-assortiment in dienst staat van herinneren en bovendien troost biedt bij het afscheid.”
‘Gastvrij en Goed Verzorgd’
Het nieuwe assortiment is samengesteld met als uitgangspunt ‘gastvrij en goed verzorgd’. Het aanbod sluit aan op de persoonlijke wensen en behoeften. Van broodjes tot luxe arrangementen met soep en bitterballen, en zelfs mogelijkheden voor een high tea, lunch of een borrel met eventueel een goed glas (non-alcoholische) biologische wijn. Alles is in huis om aan de specifieke wensen te voldoen. Ook is het mogelijk om voor halal opties of vegetarische varianten te kiezen. “Een uitvaart is een bijzonder emotionele gebeurtenis, waarbij liefde, verlies en herinnering samenkomen. We zijn blij dat we met ons assortiment kunnen bijdragen aan deze unieke beleving”, aldus Jop te Riele, Senior Projectmanager Formules Vermaat.
Duurzaam
Het assortiment is samengesteld uit zorgvuldig geselecteerde, seizoensgebonden producten die met respect voor mens, dier en milieu zijn geteeld. “Als coöperatie DELA kiezen we namelijk voor duurzaam. We geloven dat het onze verantwoordelijkheid is om een schone en eerlijke wereld door te geven aan de volgende generaties”, aldus De Leeuw.
Bron: DELA/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht