Derde Foodservice Homies in teken van dromen en Homies Pop-Up Events


Events - De derde editie van de Foodservice Homies bijeenkomst, donderdag in het voetbalstation van PEC Zwolle, stond in het teken van dromen, kennis delen, de ambities en formuleontwikkelingen bij BP, het gebruik van virtual reality als onderzoeksmethode in de foodservice en de introductie van Homies Pop-Up Events. Ruim 140 professionals uit de foodservicebranche troffen elkaar in Zwolle voor de derde editie van Foodservice Homies. De jaarlijkse bijeenkomsten zijn bedoeld om in een informele sfeer kennis te maken, kennis te delen, te profiteren van elkaars expertise en de Nederlandse foodservicebranche verder te ontwikkelen. “Praat met elkaar over je dromen”, zo stelde Homies initiatiefnemer Mehmet Eser. “Op veel plekken en bij veel initiatieven in de foodservicebranche loop je tegen muren, kom je aan de randen van wat er mogelijk is. Neem dat niet als voldongen feit. Dingen kunnen anders, om ergens te komen moet je van de geijkte paden afwijken. Neem elkaar in vertrouwen, ga actief samenwerken en deel je dromen. Wacht niet, maar doe”, aldus Eser die de lancering van de Homies Pop-Up Events aankondigde. “We hebben besloten dat we initiatieven die bijdragen aan onze doelstellingen en voldoen aan onze family values gaan ondersteunen via onze website. We noemen het de Homies Pop-Up Events. Initiatieven die, op een laagdrempelige wijze, zelfstandig door andere familieleden worden georganiseerd om de onderlinge samenwerking te kunnen stimuleren”, aldus Eser. Op maat Convenience trading manager Bart Koelemaij van BP Nederland sprak over de ambities en formuleontwikkelingen bij de oliemaatschappij. Een week geleden opende BP aan de A1 bij Muiden een nieuw 410 vierkante meter groot paradepaardje met Wild Bean Cafe met daarin de laatste stand van zaken op eet- en drinkgebied. “We willen geen olieboeren op retail, maar retailers voor de foodservice in onze tankshops”, aldus Koelemaij volgens wie het geheim van een succesvolle tankshopformule zit in het op maat inspelen op de trends van dit moment. “Alles draait om vers, om gemak, lokaal, bewust, diervriendelijk, ambachtelijk en goed zijn voor mens en milieu. Ook wil de consument kiezen, graaien. Dit dient te zijn doorgevoerd in alle aspecten van je bedrijfsvoering. Daarbij moet je je mensen wel de ruimte geven, laat ze ondernemen” aldus Koelemaij. Signalen Eigenaar Wenda Kielstra  van onderzoeksbureau Consumatics sprak over het gebruik van Virtual Reality als onderzoeksmethode in de foodservice. Volgens Kielstra is 95% van ons gedrag onbewust. “De juiste signalen op de juiste plek kunnen de consument in een bepaalde richting sturen. Door te begrijpen wat er omgaat in het hoofd van de klant kunnen organisaties de geboden beleving perfectioneren. Hoe wordt jouw organisatie beleefd? Is alles duidelijk? Wat kan er beter, moet er anders? Consumatics beantwoordt deze vragen met behulp van wetenschappelijk onderzoek en advies. Insights die worden verkregen door middel van mystery visits, literatuurstudies, experimenten en heel actueel met de OSQAR Virtual Reality-bril. Het resultaat: mooiere ervaringen van de gast, hogere loyaliteit en een beter resultaat”, aldus Kielstra. Bron: @FoodClicks

Events - De derde editie van de Foodservice Homies bijeenkomst, donderdag in het voetbalstation van PEC Zwolle, stond in het teken van dromen, kennis delen, de ambities en formuleontwikkelingen bij BP, het gebruik van virtual reality als onderzoeksmethode in de foodservice en de introductie van Homies Pop-Up Events. Ruim 140 professionals uit de foodservicebranche troffen elkaar in Zwolle voor de derde editie van Foodservice Homies. De jaarlijkse bijeenkomsten zijn bedoeld om in een informele sfeer kennis te maken, kennis te delen, te profiteren van elkaars expertise en de Nederlandse foodservicebranche verder te ontwikkelen. “Praat met elkaar over je dromen”, zo stelde Homies initiatiefnemer Mehmet Eser. “Op veel plekken en bij veel initiatieven in de foodservicebranche loop je tegen muren, kom je aan de randen van wat er mogelijk is. Neem dat niet als voldongen feit. Dingen kunnen anders, om ergens te komen moet je van de geijkte paden afwijken. Neem elkaar in vertrouwen, ga actief samenwerken en deel je dromen. Wacht niet, maar doe”, aldus Eser die de lancering van de Homies Pop-Up Events aankondigde. “We hebben besloten dat we initiatieven die bijdragen aan onze doelstellingen en voldoen aan onze family values gaan ondersteunen via onze website. We noemen het de Homies Pop-Up Events. Initiatieven die, op een laagdrempelige wijze, zelfstandig door andere familieleden worden georganiseerd om de onderlinge samenwerking te kunnen stimuleren”, aldus Eser. Op maat Convenience trading manager Bart Koelemaij van BP Nederland sprak over de ambities en formuleontwikkelingen bij de oliemaatschappij. Een week geleden opende BP aan de A1 bij Muiden een nieuw 410 vierkante meter groot paradepaardje met Wild Bean Cafe met daarin de laatste stand van zaken op eet- en drinkgebied. “We willen geen olieboeren op retail, maar retailers voor de foodservice in onze tankshops”, aldus Koelemaij volgens wie het geheim van een succesvolle tankshopformule zit in het op maat inspelen op de trends van dit moment. “Alles draait om vers, om gemak, lokaal, bewust, diervriendelijk, ambachtelijk en goed zijn voor mens en milieu. Ook wil de consument kiezen, graaien. Dit dient te zijn doorgevoerd in alle aspecten van je bedrijfsvoering. Daarbij moet je je mensen wel de ruimte geven, laat ze ondernemen” aldus Koelemaij. Signalen Eigenaar Wenda Kielstra  van onderzoeksbureau Consumatics sprak over het gebruik van Virtual Reality als onderzoeksmethode in de foodservice. Volgens Kielstra is 95% van ons gedrag onbewust. “De juiste signalen op de juiste plek kunnen de consument in een bepaalde richting sturen. Door te begrijpen wat er omgaat in het hoofd van de klant kunnen organisaties de geboden beleving perfectioneren. Hoe wordt jouw organisatie beleefd? Is alles duidelijk? Wat kan er beter, moet er anders? Consumatics beantwoordt deze vragen met behulp van wetenschappelijk onderzoek en advies. Insights die worden verkregen door middel van mystery visits, literatuurstudies, experimenten en heel actueel met de OSQAR Virtual Reality-bril. Het resultaat: mooiere ervaringen van de gast, hogere loyaliteit en een beter resultaat”, aldus Kielstra. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid