Douwe Egberts komt met concept voor de zorg
Zorg – Voor de concurrentiepositie van zorginstellingen is de waardering van patiënten en bezoekers van steeds groter belang. Niet alleen de kwaliteit van de zorg, maar ook de gastvrijheid en de bejegening van patiënten spelen daarbij een belangrijke rol. Douwe Egberts Professional lanceert daarom een nieuwe campagne speciaal gericht op de zorg: ‘Het wachten verzachten’. De nieuwe campagne is in lijn met de nieuwe positionering van Douwe Egberts waarin de belangrijke rol van koffie en thee in het dagelijks leven centraal staat. “Goede koffie en thee is goud waard, ook in de zorg”, vertelt Sander van der Linden, marketing director bij Douwe Egberts Professional. “De beschikbaarheid van koffie en thee, de kwaliteit, maar zeker ook de totale presentatie ervan, is voor de beleving van een zorginstelling van grote waarde. Goede koffie en thee dragen bij aan het gevoel van welkom zijn, dat in de huidige zorgmarkt zo belangrijk is en maakt bijvoorbeeld het wachten een stuk aangenamer. Dit leidt weer tot een hogere patiënttevredenheid, een gastvrije uitstraling en verbetering van de sfeer. Om als zorginstelling in te kunnen spelen op toekomstige marktontwikkelingen, is aandacht hiervoor een voorwaarde.” Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek