FNLI maakt nominaties Merk van het Jaar awards 2016 bekend


Branche - De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) heeft maandag de nominaties voor de Merk van het Jaar awards 2016 bekend gemaakt. 21 merken strijden om awards in zeven categorieën van de levensmiddelenbranche. In de categorie alcoholische dranken zijn Grolsch, Hertog Jan en Jupiler de genomineerden, in de categorie non-alcoholische dranken Douwe Egberts, Pickwick en Zonnatura, in de categorie zoetwaren, snacks en ontbijtproducten zijn de genomineerden Bolletje, Milka en Verkade, in kruidenierswaren Koopmans, Nutrilon en Unox, in zuivel, kaas en geelvetten Alpro, Chocomel en Mona, in vers, salades, diepvries en verpakte groenten zijn het Aviko, Johma en Mora en in persoonlijke verzorging en schoonmaak Dreft, Nivea en Pampers. Nieuw is dit jaar de nominatie voor het merk met beste online merkbeleving waarvoor Milka, Mona en Nivea meedingen. De 21 merken die strijden om de awards zijn bepaald na onderzoek door GfK onder ruim 11.000 shoppers en worden beoordeeld op kwaliteit, innovatie en expressiviteit. De opvolger van 2015 winnaar Bolletje wordt op 13 oktober bekend gemaakt. Bron: @FoodClicks Branche - De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) heeft maandag de nominaties voor de Merk van het Jaar awards 2016 bekend gemaakt. 21 merken strijden om awards in zeven categorieën van de levensmiddelenbranche. In de categorie alcoholische dranken zijn Grolsch, Hertog Jan en Jupiler de genomineerden, in de categorie non-alcoholische dranken Douwe Egberts, Pickwick en Zonnatura, in de categorie zoetwaren, snacks en ontbijtproducten zijn de genomineerden Bolletje, Milka en Verkade, in kruidenierswaren Koopmans, Nutrilon en Unox, in zuivel, kaas en geelvetten Alpro, Chocomel en Mona, in vers, salades, diepvries en verpakte groenten zijn het Aviko, Johma en Mora en in persoonlijke verzorging en schoonmaak Dreft, Nivea en Pampers. Nieuw is dit jaar de nominatie voor het merk met beste online merkbeleving waarvoor Milka, Mona en Nivea meedingen. De 21 merken die strijden om de awards zijn bepaald na onderzoek door GfK onder ruim 11.000 shoppers en worden beoordeeld op kwaliteit, innovatie en expressiviteit. De opvolger van 2015 winnaar Bolletje wordt op 13 oktober bekend gemaakt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid