Food 4.0: Congres over vernieuwende foodmarketing en -sales


Congres – Op donderdag 21 april 2016 vindt in Rotterdam de eerste editie van het congres Food 4.0 plaats. Het congres heeft een interactieve opzet, waarbij veel ruimte wordt geven aan het uitwisseling van kennis en ervaringen met de sprekers en als foodprofessionals onder elkaar. Food 4.0 draait om innovatieve foodmarketing en -sales. Marco Derksen (oprichter van Marketingfacts) spreekt ‘s morgens over digitale strategie en leiderschap. Hij laat belangrijke trends en maatschappelijke ontwikkelingen zien waar de foodservice mee te maken krijgt. Daarbij legt hij uit welke gevolgen dit heeft voor organisaties en hun leiders. Het congres bestaat verder uit drie masterclasses. Anouk Beeren (Bidvest Deli XL) geeft een inleiding over e-commerce, Winfred de Ruijter (Unilever Food Solutions) over leadgeneratie en sales en Willem Treep (Willem & Drees) over visie en strategie. Het congres wordt gehouen in De Wereld van de Smaak in de Rotterdamse Markthal. Meer informatie via www.food40.com. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid