Foodora breidt verder uit, bezorgservice 100 keer zo groot als jaar geleden


Bezorging - Fietsbezorgservice Foodora, onderdeel van Delivery Hero, breidt haar service verder uit in Nederland en in andere landen van Europa. In vergelijking tot een jaar geleden is Foodora nu 100 keer zo groot. Dat heeft het van origine Duitse bedrijf woensdag bekend gemaakt. Drie maanden na de uitbreiding naar meer dan tien nieuwe steden, waaronder Brisbane, Hannover en Göteborg, kondigt Foodora aan dat ze de service de komende twee maanden verder uitrollen in Duitsland, Nederland, Zweden en Frankrijk. “Na een beginperiode waarin we het businessmodel aanscherpten en leerden wat echt belangrijk is voor onze klanten, partners en investeerders tikken we momenteel een jaarlijks transactievolume van 150 miljoen euro aan”, aldus Rodrigo Sampaio, co-CEO van Foodora. “Vergeleken met vorig jaar zijn we nu honderd keer zo groot. Deze groei brengt ons steeds dichter bij onze langetermijnvisie om de manier waarop maaltijdbezorging wordt ervaren, voorgoed te veranderen.” Verdubbelen De afgelopen 12 maanden heeft Foodora het bestelvolume elke twee maanden weten te verdubbelen en is daarmee de leidende speler binnen de markt geworden. De roze Foodora-fietsen kleuren nu de straten van meer dan 30 steden binnen Europa, Canada en Australië. Het globale netwerk bestaat uit 5.000 fietsbezorgers die maaltijden van meer dan 6.000 lokale restaurants leveren aan honderdduizenden foodies op maandbasis. De service is beschikbaar via het web en native iOS en Android apps. De service is beschikbaar in meer dan 35 steden verspreid over 10 landen. Bron: Foodora/@FoodClicks Bezorging - Fietsbezorgservice Foodora, onderdeel van Delivery Hero, breidt haar service verder uit in Nederland en in andere landen van Europa. In vergelijking tot een jaar geleden is Foodora nu 100 keer zo groot. Dat heeft het van origine Duitse bedrijf woensdag bekend gemaakt. Drie maanden na de uitbreiding naar meer dan tien nieuwe steden, waaronder Brisbane, Hannover en Göteborg, kondigt Foodora aan dat ze de service de komende twee maanden verder uitrollen in Duitsland, Nederland, Zweden en Frankrijk. “Na een beginperiode waarin we het businessmodel aanscherpten en leerden wat echt belangrijk is voor onze klanten, partners en investeerders tikken we momenteel een jaarlijks transactievolume van 150 miljoen euro aan”, aldus Rodrigo Sampaio, co-CEO van Foodora. “Vergeleken met vorig jaar zijn we nu honderd keer zo groot. Deze groei brengt ons steeds dichter bij onze langetermijnvisie om de manier waarop maaltijdbezorging wordt ervaren, voorgoed te veranderen.” Verdubbelen De afgelopen 12 maanden heeft Foodora het bestelvolume elke twee maanden weten te verdubbelen en is daarmee de leidende speler binnen de markt geworden. De roze Foodora-fietsen kleuren nu de straten van meer dan 30 steden binnen Europa, Canada en Australië. Het globale netwerk bestaat uit 5.000 fietsbezorgers die maaltijden van meer dan 6.000 lokale restaurants leveren aan honderdduizenden foodies op maandbasis. De service is beschikbaar via het web en native iOS en Android apps. De service is beschikbaar in meer dan 35 steden verspreid over 10 landen. Bron: Foodora/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid