Foodservice Homies lanceert nieuwe website


Netwerk - Wat begon als een klein LinkedIn-groepje is inmiddels uit gegroeid tot een enthousiaste groep van 500 foodservice professionals dat informatie delen centraal stelt: Foodservice Homies. Het initiatief lanceerde recent een compleet nieuwe website. Foodservice Homies is een initiatief voor alle foodservice professionals, door de hele keten heen, van producent tot eindverbruiker. “Een initiatief waarbij wij de samenwerking in de keten willen stimuleren, willen leren van elkaar en de passie willen terugbrengen in foodservice”, vertelt initiatiefnemer Mehmet Eser van Royaan op de nieuwe website van Homies. Om dit te bereiken organiseert hij diverse activiteiten. Van netwerkborrels met gastsprekers tot fabrieksbezoeken en keukentafelsessies. “Wij zijn een familie. Een familie waarbij delen centraal staat en waar je bij wilt horen, omdat je actief wilt bijdragen aan het gezamenlijke doel. Een familie waar je naar toe gaat, omdat je het leuk vindt en niet omdat je er naar toe moet voor je werk”, zegt Eser. Valuta Dat Homies een unieke club is, vol inspiratie en vol creativiteit blijkt ook uit de introductie van een eigen valuta: De Homies Betaalmunt. Hiermee kunnen tijdens bijeenkomsten drankjes worden betaald. Handig, want dit en komend jaar vinden er meerdere borrels, masterclasses en company visits plaats. Ook is er inmiddels een Board of Brothers gepresenteerd, waarbij Pim Pelser (Brandvitamins), Remco Pot (Horecava) en Matty Geertsen (Customore Consulting)de krachten bundelen om van het initiatief een nog groter succes te maken. De recente lancering van de website is daarin ook een logische ontwikkeling. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid