FrietHoes komt met ludieke actie de Frietwijzer
Formulenieuws – Volgens de patatbakkers van FrietHoes wordt er vanuit de politiek niets gedaan aan wat er echt belangrijk is, namelijk de keuze voor welke friet een horecagelegenheid serveert. Om het de horecamensen wat eenvoudiger te maken om een ‘keuze te maken in het oerwoud van meningen’ heeft het bedrijf de Frietwijzer ontwikkeld. Een ludieke actie om klanten te werven voor de FrietHoes-friet.
De Frietwijzer maakt het aan de hand van een aantal stellingen die het best passen helder op welke frietpartij er zou moeten worden gestemd. Wie zorg en aandacht heeft voor het product patat komt uit als ideale klant voor FrietHoes.
De ambachtelijke frieten van FrietHoes zijn sinds 2009 verkrijgbaar in de eigen winkel in Haarlem en bij verschillende restaurants door heel Nederland, zoals Rijks, De Bijenkorf en Woodstock 69. Daarnaast is FrietHoes met hun verse friet ook aanwezig bij evenementen als Mysteryland, Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole. Nieuwsgierig naar de stemwijzer, kijk op www.friethoes.nl/frietwijzer/.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
S.Pellegrino Young Chef Academy Competition van start
Wedstrijd - Na vijf succesvolle eerdere edities opent S.Pellegrino opnieuw de inschrijvingen voor de S.Pellegrino Young Chef Academy Competition. In deze wereldwijde competitie gaan jonge chefs de strijd met elkaar aan. S.Pellegrino zoekt met een jury van gerenommeerde chefs naar een jonge top kok. Vorig jaar bereikte de Nederlandse chef Jet Loos nog de finales.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtRIJKS na ingrijpende verbouwing weer open
Horeca - Na een ingrijpende renovatie opent RIJKS, het restaurant van het Rijksmuseum, opnieuw haar deuren aan het Museumplein. “Na bijna 10 jaar werd het tijd voor de next step. In het nieuwe RIJKS hebben we meegenomen wat we hebben geleerd in de afgelopen jaren. We zijn de verbeterde versie van onszelf geworden,” aldus Executive Chef Joris Bijdendijk namens zijn team.
Lees berichtProFri haalt met Rational 50-ste partner binnen
Cafetaria – Vakvereniging ProFri haalde onlangs met Rational de vijftigste partner binnen. ProFri-directeur Frans van Rooij ziet de mijlpaal als signaal dat er steeds meer herkenning en erkenning komt voor de inzet die de vereniging levert voor de frituurbranche.
Lees berichtFrietHoes wil de Van Dobben van de frietbakkers zijn
Interview - FrietHoes wil niet alleen de lekkerste friet brengen voor de horeca, fastservice, evenementen en voor thuis, maar hecht ook veel waarde aan sociale aspecten. Daarom introduceerde FrietHoes eerder al het Frietje Sociaal, waarbij de koper van een frietje óók een frietje cadeau kan doen aan iemand die het net even meer nodig heeft. Sinds een jaar staat Marcel...
Lees berichtRedefine Meat volop zichtbaar in de horeca tijdens Week zonder Vlees
Actie - Meer dan 50 restaurants in Nederland doen mee aan de campagne van Redefine Meat tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, die maandag 6 maart begint. De hele week kunnen gasten op deze locaties kennismaken met het geprinte ‘vleesproduct’. Redefine Meat is alleen verkrijgbaar in foodservice.
Lees bericht