Grolsch-De Klok Dranken en voetbalclub De Graafschap tekenen samenwerking


Nieuws - Grolsch en De Klok Dranken blijven tot 2023 de exclusieve bier- en drankenleverancier van voetbalclub De Graafschap en stadion De Vijverberg in Doetinchem. Hiervoor zetten De Graafschap en Koninklijke Grolsch - De Klok Dranken maandagavond hun handtekening onder een nieuwe sponsor- en partnershipovereenkomst van vijf jaar bovenop de nog twee lopende jaren van het huidige contract. “We zijn heel blij dat we opnieuw met Grolsch tot een partnership hebben kunnen komen”, zegt Martine Zuil van De Graafschap. “Het openbreken van het bestaande contract en het verlengen daarvan tot 2023 geeft aan dat beide Achterhoekse merken vertrouwen hebben in elkaar en in de gezamenlijke toekomst. Naast de zakelijke overeenkomst, kunnen wij ons ook prima vinden in de maatschappelijke gedachte. Wij gaan er van uit dat er veelvuldig reden zal zijn om op De Vijverberg het glas te heffen!” Passie “Met deze overeenkomst combineert Grolsch wederom haar twee passies: voetbal en de regio”, zegt Jacco Potkamp van Grolsch. “Plezier en ontspanning is wat voetbal en Grolsch verbindt. Grolsch is trots op Oost-Nederland als thuishaven, op de vele voetbalclubs in de regio en uiteraard op haar bier. Daarnaast ben ik er bijzonder trots op dat we in het kader van ons Duurzaamheidsbeleid, twee kaarten voor de Business Club Graafschap terug geven aan De Graafschap zodat deze ingezet kunnen worden voor een maatschappelijk doel van De Graafschap in de regio.” Grolsch is sinds oktober 2016 een dochteronderneming van Asahi Group Holdings. Bron: @FoodClicks Nieuws - Grolsch en De Klok Dranken blijven tot 2023 de exclusieve bier- en drankenleverancier van voetbalclub De Graafschap en stadion De Vijverberg in Doetinchem. Hiervoor zetten De Graafschap en Koninklijke Grolsch - De Klok Dranken maandagavond hun handtekening onder een nieuwe sponsor- en partnershipovereenkomst van vijf jaar bovenop de nog twee lopende jaren van het huidige contract. “We zijn heel blij dat we opnieuw met Grolsch tot een partnership hebben kunnen komen”, zegt Martine Zuil van De Graafschap. “Het openbreken van het bestaande contract en het verlengen daarvan tot 2023 geeft aan dat beide Achterhoekse merken vertrouwen hebben in elkaar en in de gezamenlijke toekomst. Naast de zakelijke overeenkomst, kunnen wij ons ook prima vinden in de maatschappelijke gedachte. Wij gaan er van uit dat er veelvuldig reden zal zijn om op De Vijverberg het glas te heffen!” Passie “Met deze overeenkomst combineert Grolsch wederom haar twee passies: voetbal en de regio”, zegt Jacco Potkamp van Grolsch. “Plezier en ontspanning is wat voetbal en Grolsch verbindt. Grolsch is trots op Oost-Nederland als thuishaven, op de vele voetbalclubs in de regio en uiteraard op haar bier. Daarnaast ben ik er bijzonder trots op dat we in het kader van ons Duurzaamheidsbeleid, twee kaarten voor de Business Club Graafschap terug geven aan De Graafschap zodat deze ingezet kunnen worden voor een maatschappelijk doel van De Graafschap in de regio.” Grolsch is sinds oktober 2016 een dochteronderneming van Asahi Group Holdings. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid