HTC Advies en Atir voegen INPROVE toe aan holding
Overname - De holding van HTC Advies en Atir neemt INPROVE over. INPROVE is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping.
INPROVE heeft daarnaast een onderzoeksmethode voor het beoordelen van de klantbeleving. Hierbij worden onder meer mystery visits, Google review analyses, mystery calls en NPS metingen uitgevoerd.
HTC Advies en Atir zijn blij met de overname. Anna Casemier, managing partner bij HTC Advies en Atir: ‘INPROVE is een waardevolle aanvulling als het gaat om data driven inzicht in de guest journey en het verbeteren van de klantbeleving.’
The Hunt
Naast de activiteiten op het gebied van dataverzameling biedt IMPROVE ook de toekomst van mystery shopping aan met een gamified variant, The Hunt. Deze game wordt ingezet voor training on the job: medewerkers ervaren hoe zij doormiddel van gewenst gedrag de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.
Toekomst
De nieuwe samenwerking biedt HTC Advies en Atir de kans om organisaties verder te helpen met de integratie van hospitality in de bedrijfsstrategie en daardoor een sterkere concurrentiepositie te ontwikkelen. Casemier: ‘Wij geloven dat hospitality het vliegwiel is voor het creëren van een top of mind positie in alle markten. Daar ligt onze toegevoegde waarde. Met Consumatics en nu ook INPROVE kunnen we deze ambitie een nog sterkere basis geven.’
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
COFFEELAB in Breda sluit de deuren
Formulenieuws – De vestiging van COFFEELAB in Breda is per 1 mei dicht. Hoewel eigenaar Hanex Hospitality Group (HHG) de stap betreurt, wordt de sluiting wel gezien als een kans om voor nieuwe mogelijkheden en verdere groei.
Lees berichtSchiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht