Jumbo opent hybridewinkel


(UPDATE - FOTOREPORTAGE) Conceptontwikkeling - Jumbo Supermarkten opent vandaag in Breda de veel besproken Foodmarkt. Deze hybridewinkel combineert een supermarkt met tal van horecaconcepten. Dit resulteert in een groot foodassortiment en tal van nationale en internationale gerechten die ter plaatse worden bereid door koks en vakspecialisten. Klanten kunnen deze vers bereide gerechten meenemen of ter plekke opeten. De voor Nederland unieke winkel bestrijkt 6.000 m2 en is geïnspireerd op de behoefte van de klant aan vers, makkelijk en gezond eten tegen een lage prijs. Klanten kunnen bij Jumbo Foodmarkt terecht voor hun dagelijkse boodschappen, maar er zijn ook iedere dag koks en andere specialisten bezig om van verse producten gerechten te maken. Van handgemaakte sushi en Italiaanse pizza, tot Hollandse streekgerechten, Aziatische curry’s en soepen van ambachtelijk bereide bouillon. Door de verse bereiding en de brede keus in gezonde producten krijgt boodschappen doen in Jumbo Foodmarkt aan de Rat Verleghstraat in Breda volgens Directeur Formule en Marketing Colette Cloosterman-van Eerd een nieuwe dimensie. ”Alles draait om lekker en gezond eten. Een team van specialisten die uitstekende kennis heeft van de producten die we verkopen, zorgt hiervoor. Zij laten onze klanten producten en gerechten proeven, ze adviseren hen over de bereiding en beantwoorden vragen. Klanten kunnen zich ook laten inspireren om de gerechten zelf thuis te maken. En als je geen tijd hebt om te koken, kun je de vers bereide gerechten mee naar huis nemen of ter plekke eten in het Foodmarkt Café.” Lees de gevolgen van de komst van dit hybrideconcept voor de buitenshuismarkt in de komende editie van FoodClicks. Gratis abonneren? Klik hier.   Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid