Jumbo start in Rotterdam bezorgservice aan huis en opent 300e Pick Up Point

Ton van Veen, CFO Jumbo en Roy van Keulen, directeur e-commerce, openden in Rotterdam het 300e Pick Up Point van Jumbo

Bezorging - Jumbo breidt in Nederland haar online bezorgservice uit. Vanaf woensdag kunnen consumenten voor het eerst in de regio Rotterdam hun via internet bestelde eet- en drinkwaren thuis laten bezorgen.

De uitbreiding van de online bezorgservice is onderdeel van de omnichannel-strategie van Jumbo. “Klanten doen op allerlei manieren hun boodschappen”, zegt directeur e-commerce Roy van Keulen. “Vaak ga je naar de supermarkt om de hoek, soms laat je je inspireren in een Foodmarkt met verskeukens of je kiest ervoor om online boodschappen te doen. Door de uitbreiding van de Jumbo Bezorgservice kunnen we bij steeds meer klanten in Nederland producten tot in de keuken thuisbezorgen.”

Pick Up Point
De uitbreiding van de online bezorgservice vindt gelijktijdig plaats met de opening van het 300e Pick Up Point in Rotterdam, in de Jumbo aan de Siciliëboulevard. De eerste twintig klanten die gebruikmaakten van het nieuwe Pick Up Point werden verwelkomd met een bos bloemen. Zij ontvingen ook een kortingsbon voor hun volgende bestelling. Met de opening in Rotterdam van het 300e Pick Up Point, is Jumbo online de snelst groeiende supermarktketen van Nederland. In recordtempo worden in en bij winkels en op praktische locaties afhaalpunten geopend waar klanten hun boodschappen kunnen ophalen wanneer het hen uitkomt. Jumbo bezorgt boodschappen aan huis momenteel vanuit meer dan 100 locaties in Nederland, waaronder de regio’s Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Tilburg en Utrecht.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk