Kwalitaria scoort goed op klanttevredenheid


Klanttevredenheid – Kwalitaria scoort goed op het gebied van klanttevredenheid, zo blijkt uit de Service-Champions Nederland 2014. Dit onderzoek geeft de service-ervaring weer van bedrijven en Kwalitaria eindigde op de tweede plaats achter La Place in de categorie fastservice bedrijven. Na vier succesvolle jaren van Service-Champions in Duitsland is nu ook de grote service-ranglijst voor ervaren klantenservice in Nederland opgesteld. Kwalitaria scoorde hierin goed, zelfs beter dan diverse grote multinationals, zoals McDonalds, Burger King en Subway. De eerste 50 bedrijven in de ranglijst behalen het gouden certificaat, waaronder dus Kwalitaria, de nummers 51-100 het zilveren en de nummers 101-150 een bronzen certificaat. De Service-Champions ranglijst wordt opgesteld aan de hand van de wetenschappelijk gefundeerde Service Experience Score (SES). Hierbij worden de sectoren en bedrijven/merken met het oog op hun, door de klanten waargenomen klantenservice geanalyseerd en met elkaar vergeleken. Achter de Service-Champions Nederland 2014 staan meer dan 80.000 klantenbeoordelingen over meer dan 250 bedrijven uit 51 branches. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid