La Place de Efteling krijgt complete make-over


Het aanhoudend hoge ziekteverzuim in combinatie met de krappe arbeidsmarkt maakt inzet op preventie en goed verzuimbeleid door werkgevers belangrijker dan ooit

Formulenieuws - La Place gaat samen met exploitant Vermaat de La Place-vestiging op attractiepark de Efteling volledig verbouwen. Het restaurant krijgt een complete make-over en transformatie. Zowel interieur als exterieur wordt aangepast en krijgt een oriëntaalse look en feel passend het thema van het gebied, ‘De Wereld van Sindbad’.

De locatie gaat halverwege het voorjaar open en zal dan 1.500 vierkante meter aan horeca en beleving bieden. Uitgangspunt is dat de locatie zowel de oriëntaalse sfeer uitstraalt als de herkenbare kenmerken heeft van La Place. Ingrid van Leeuwen, Formule Directeur Vermaat: “We zijn trots op deze samenwerking waarin de gastvrije formule van La Place, de magische wereld van de Efteling en de solide horecabasis van Vermaat samenkomen”

A la carte

Het restaurant is bekend in het attractiepark door haar karakteristieke ronde, witte gevel, gelegen aan de Siervijver. Sinds begin 2022 verzorgt La Place hier het selfservice restaurant. Hier bevindt zich tevens een à la carte restaurant dat, vanaf het tweede kwartaal van 2023, in een nieuwe vorm ook door La Place zal worden beheerd. Voorheen zat La Place bij de entree van de Efteling met het restaurant ‘De Vrolijke Noot’.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid