Lay’s chipsmaker komt met ‘bewuster alternatief’ Sunbreaks


Snacks - PepsiCo, een van de grootste voedingsmiddelen- en drankenbedrijven ter wereld, lanceert Sunbreaks chips, een volgens de fabrikant bewuster alternatief met 58% volkoren granen en 33% procent minder vet dan normale aardappelchips. Sunbreaks is gemaakt van onder andere mais, tarwe en haverbloem en gebakken in zonnebloemolie. De nieuwe chips biedt volgens PepsiCo (7UP, Cheetos, Doritos, Duyvis, Gatorade, Lay's, Mountain Dew, Naked, Pepsi, Quaker, Smiths, Snack a Jacks) een perfecte balans tussen genieten en de vraag van consumenten om bewustere opties in het schap. De nieuwe snack bevat 58% volkoren granen en 33% procent minder vet dan normale aardappelchips. “Uit consumentenonderzoek blijkt dat een derde van de Nederlandse vrouwen meer dan een keer per dag snackt. Sunbreaks komt tegemoet aan die behoefte en maakt het dat consumenten nu kunnen kiezen voor een bewuster alternatief dat verkrijgbaar is in drie heerlijke smaken”, licht Barbara van Verseveld, commercial director Snacks bij PepsiCo toe. Performance with Purpose De lancering van Sunbreaks past bij de visie van moederbedrijf PepsiCo die dient als basis voor de duurzaamheidsagenda voor 2025: Performance with Purpose. Van Verseveld: “Als onderdeel van Performance with Purpose blijven wij ons aanbod aan voeding en dranken continu verbeteren om te voldoen aan de veranderende vraag van consumenten. We voegen minder suikers, verzadigde vetten en zout toe en ontwikkelen een bredere productportefeuille waarmee we meer gemeenschappen en consumenten bereiken. We zijn er trots op dat Sunbreaks de nieuwste aanvulling hierop in Nederland is.” Sunbreaks is verkrijgbaar in de smaken Sea Salt, Sweet Chilli en Sour Cream & Black Pepper. Bron: @FoodClicks Snacks - PepsiCo, een van de grootste voedingsmiddelen- en drankenbedrijven ter wereld, lanceert Sunbreaks chips, een volgens de fabrikant bewuster alternatief met 58% volkoren granen en 33% procent minder vet dan normale aardappelchips. Sunbreaks is gemaakt van onder andere mais, tarwe en haverbloem en gebakken in zonnebloemolie. De nieuwe chips biedt volgens PepsiCo (7UP, Cheetos, Doritos, Duyvis, Gatorade, Lay's, Mountain Dew, Naked, Pepsi, Quaker, Smiths, Snack a Jacks) een perfecte balans tussen genieten en de vraag van consumenten om bewustere opties in het schap. De nieuwe snack bevat 58% volkoren granen en 33% procent minder vet dan normale aardappelchips. “Uit consumentenonderzoek blijkt dat een derde van de Nederlandse vrouwen meer dan een keer per dag snackt. Sunbreaks komt tegemoet aan die behoefte en maakt het dat consumenten nu kunnen kiezen voor een bewuster alternatief dat verkrijgbaar is in drie heerlijke smaken”, licht Barbara van Verseveld, commercial director Snacks bij PepsiCo toe. Performance with Purpose De lancering van Sunbreaks past bij de visie van moederbedrijf PepsiCo die dient als basis voor de duurzaamheidsagenda voor 2025: Performance with Purpose. Van Verseveld: “Als onderdeel van Performance with Purpose blijven wij ons aanbod aan voeding en dranken continu verbeteren om te voldoen aan de veranderende vraag van consumenten. We voegen minder suikers, verzadigde vetten en zout toe en ontwikkelen een bredere productportefeuille waarmee we meer gemeenschappen en consumenten bereiken. We zijn er trots op dat Sunbreaks de nieuwste aanvulling hierop in Nederland is.” Sunbreaks is verkrijgbaar in de smaken Sea Salt, Sweet Chilli en Sour Cream & Black Pepper. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid