McDonald’s test in Australië met The Corner nieuw concept


Buitenland – Een testlocatie heet het, maar met The Corner slaat McDonald’s in Australië een nieuwe weg in. In het stadsdeel Camperdown in Sydney heeft de fastfoodketen een vestiging geopend die in niets doet denken aan de Amerikaanse fastfoodketen, maar waar het bedrijf volledig de aandacht  richt op gezond en verantwoord eten. Internationale media noemen het een testlocatie, maar het is algemeen bekend dat de hamburgerketen al veel langer op zoek is naar een verantwoord alternatief naast het bekende hamburgerconcept. Eerder werd er al de mogelijkheden bekeken met de keten Chipotle met verse Mexicaanse fastfoodgerechten. In Duitsland en Frankrijk is de keten redelijk succesvol met de kleinere locaties onder de naam McCafé. The Corner past volledig in het nieuwe strategische plaatje van de hamburgerketen. Op de kaart staan broodjes en salades met ingrediënten als rijst, quinoa en linzen. Ontbijten kan ook met vers fruit en muesli. De gerechten worden geserveerd op houten planken en er is veel aandacht voor goede koffie. De inrichting is bijpassend gemaakt; de muren zijn strak wit met houten, eenvoudige tafels. Alleen aan het McCafé logo en de meeneemverpakking is op te maken dat het een vestiging is van McDonald’s. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid