Nederlandse Eatdutchwaffles levert miljoen stroopwafels aan KLM


Catering - KLM gaat ruim een miljoen gratis stroopwafels serveren aan passagiers op intercontinentale vluchten. Het Nederlandse Eatdutchwaffles is de leverancier van dit oer-Hollandse kwaliteitsproduct, dat als gratis snack aan boord worden uitgedeeld. Het internationale stroopwafelmerk levert de ambachtelijke stroopwafels vanaf deze week aan de nationale luchtvaartmaatschappij. Joost Kling, oprichter en eigenaar van Eatdutchwaffles, is trots op het feit dat KLM-passagiers de komende maanden op zijn stroopwafels worden getrakteerd. “KLM is toch een van de mooiste bedrijven van Nederland en onze stroopwafels gaan op deze manier de hele wereld over. Voor ons de ideale manier om zichtbaar te zijn op alle denkbare bestemmingen.” KLM en Eatdutchwaffles spreken van een nieuwe samenwerking, omdat ze al langer partners zijn. De afgelopen drie jaar waren er speciale KLM-blikken met stroopwafels aan boord te koop van elke vlucht. Service “De verkoop van die blikken is altijd uitstekend verlopen, vanwege de uitstraling van het blik in combinatie met de kwaliteit van de stroopwafel”, zegt een woordvoerder van KLM Nederland. “Alle reden om voor dit nieuwe project opnieuw bij Eatdutchwaffles aan te kloppen. En nu dus voor gratis voor iedere passagier, bij de snacks aan boord. Dankzij deze samenwerking brengen wij onze service aan boord weer naar een iets hoger plan. We geven onze passagiers namelijk een zoete snack met de beleving en uitstraling die helemaal past bij het gevoel dat onze maatschappij wil overbrengen.” Meerwaarde Volgens Joost Kling bevestigt de nieuwe samenwerking de meerwaarde van Eatdutchwaffles voor grote namen als KLM. “Onze kracht is dat we in samenwerking met gerenommeerde merken en bedrijven smaakvolle concepten kunnen ontwikkelen. In dit geval ambachtelijke stroopwafels in een verpakking die speciaal voor KLM is ontwikkeld: een modern ambachtelijk beeld van Nederland in combinatie met de look and feel van ons eigen merk.” De timing van de eerste levering kon overigens niet beter, want die valt toevallig samen met de eerste vluchten van een nieuwe rechtstreekse bestemming voor KLM: Salt Lake City, de geboortegrond van Eatdutchwaffles. Kling: “Alsof het zo heeft moeten zijn.” Catering - KLM gaat ruim een miljoen gratis stroopwafels serveren aan passagiers op intercontinentale vluchten. Het Nederlandse Eatdutchwaffles is de leverancier van dit oer-Hollandse kwaliteitsproduct, dat als gratis snack aan boord worden uitgedeeld. Het internationale stroopwafelmerk levert de ambachtelijke stroopwafels vanaf deze week aan de nationale luchtvaartmaatschappij. Joost Kling, oprichter en eigenaar van Eatdutchwaffles, is trots op het feit dat KLM-passagiers de komende maanden op zijn stroopwafels worden getrakteerd. “KLM is toch een van de mooiste bedrijven van Nederland en onze stroopwafels gaan op deze manier de hele wereld over. Voor ons de ideale manier om zichtbaar te zijn op alle denkbare bestemmingen.” KLM en Eatdutchwaffles spreken van een nieuwe samenwerking, omdat ze al langer partners zijn. De afgelopen drie jaar waren er speciale KLM-blikken met stroopwafels aan boord te koop van elke vlucht. Service “De verkoop van die blikken is altijd uitstekend verlopen, vanwege de uitstraling van het blik in combinatie met de kwaliteit van de stroopwafel”, zegt een woordvoerder van KLM Nederland. “Alle reden om voor dit nieuwe project opnieuw bij Eatdutchwaffles aan te kloppen. En nu dus voor gratis voor iedere passagier, bij de snacks aan boord. Dankzij deze samenwerking brengen wij onze service aan boord weer naar een iets hoger plan. We geven onze passagiers namelijk een zoete snack met de beleving en uitstraling die helemaal past bij het gevoel dat onze maatschappij wil overbrengen.” Meerwaarde Volgens Joost Kling bevestigt de nieuwe samenwerking de meerwaarde van Eatdutchwaffles voor grote namen als KLM. “Onze kracht is dat we in samenwerking met gerenommeerde merken en bedrijven smaakvolle concepten kunnen ontwikkelen. In dit geval ambachtelijke stroopwafels in een verpakking die speciaal voor KLM is ontwikkeld: een modern ambachtelijk beeld van Nederland in combinatie met de look and feel van ons eigen merk.” De timing van de eerste levering kon overigens niet beter, want die valt toevallig samen met de eerste vluchten van een nieuwe rechtstreekse bestemming voor KLM: Salt Lake City, de geboortegrond van Eatdutchwaffles. Kling: “Alsof het zo heeft moeten zijn.”

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid