Nespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Nespresso komt met de beker omdat de feestgangers op Koningsdag niet stilstaan; er wordt struinend over de vrijmarkt of dansend bij het podium meer on-the-go gedronken. Dat kunnen warme en koude drankjes zijn. Daarom de introductie van de multifunctionele Travel Mug, maar ook de vrijheid om te kiezen wat het beste bij hun feestdag past; koffie of cocktails. De dubbelwandige roestvrijstalen constructie zorgt ervoor dat het drankje op temperatuur blijft en door het openingsknopje drink je zonder te morsen.
Plastic
De Oranje Travel Mug past in een milieuvriendelijke keuze. Plastic voor eenmalig gebruik, zoals plastic bekers, is namelijk niet langer toegestaan op straat, in de horeca of tijdens festivals, aldus Nespresso. Met de lancering van de Travel Mug wil Nespresso consumenten helpen deze regelgeving na te komen.
Bron: Nespresso/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Team Products van De Kuyper wijzigt naam
Naamswijziging - Dochteronderneming van De Kuyper Royal Distillers, Team Products wijzigt met ingang van 1 mei 2024 haar naam. Team Products zal verder gaan als DCS Solutions (Dutch Cream & Spirits Solutions). Met deze wijziging zal het bedrijf zich beter kunnen profileren als aanbieder van B2B-oplossingen in zowel de productie van alcoholische emulsies als spirits.
Lees berichtSubway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit
Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.
Lees berichtFEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje
Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.
Lees berichtKarma Kebab-oprichter Hidde Stolkwijk legt taken neer
Persoonlijk - Hidde Stolkwijk, één van de oprichters van vegan foodconcept Karma Kebab, heeft besloten zijn taken per eind mei neer te leggen. Wat hij hierna gaat doen is niet bekend. Stolkwijk maakt zijn vertrek bekend op Linkedin.
Lees berichtDunkin’ introduceert abonnement met koffie voor €1
Formulenieuws – Koffie- en bakkerijketen Dunkin' introduceert het Dunkin' Koffie Abonnement in Nederland en België. Vanaf donderdag 11 april kunnen koffieliefhebbers elke dag genieten van maximaal drie warme dranken voor slechts €1 per dag.
Lees berichtEventseizoen 2024 geopend met fors meer eventcateraars
Analyse – In april start het evenementenseizoen en volgens cijfers van de Kamer van Koophandel is het aantal fors gegroeid. Het gaat dan om cateringpartijen die zowel festivals, bruiloften, verjaardagen en andere feesten verzorgen. Het handelsregister van de KvK telde er in het eerste kwartaal van 2024 ruim 27.000, dat zijn er bijna 16.000 meer dan vijf jaar geleden, een stijging van 133%.
Lees bericht