Nespresso introduceert feloranje Travel Mug


Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur

Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.

Nespresso komt met de beker omdat de feestgangers op  Koningsdag niet stilstaan; er wordt struinend over de vrijmarkt of dansend bij het podium meer on-the-go gedronken. Dat kunnen warme en koude drankjes zijn. Daarom de introductie van de multifunctionele Travel Mug, maar ook de vrijheid om te kiezen wat het beste bij hun feestdag past; koffie of cocktails. De dubbelwandige roestvrijstalen constructie zorgt ervoor dat het drankje op temperatuur blijft en door het openingsknopje drink je zonder te morsen.

Plastic

De Oranje Travel Mug past in een milieuvriendelijke keuze. Plastic voor eenmalig gebruik, zoals plastic bekers, is namelijk niet langer toegestaan op straat, in de horeca of tijdens festivals, aldus Nespresso. Met de lancering van de Travel Mug wil Nespresso consumenten helpen deze regelgeving na te komen.

Bron: Nespresso/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Team Products van De Kuyper wijzigt naam

Naamswijziging - Dochteronderneming van De Kuyper Royal Distillers, Team Products wijzigt met ingang van 1 mei 2024 haar naam. Team Products zal verder gaan als DCS Solutions (Dutch Cream & Spirits Solutions). Met deze wijziging zal het bedrijf zich beter kunnen profileren als aanbieder van B2B-oplossingen in zowel de productie van alcoholische emulsies als spirits.

Lees bericht


Subway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit

Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.

Lees bericht

FEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje

Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.

Lees bericht




Eventseizoen 2024 geopend met fors meer eventcateraars

Analyse – In april start het evenementenseizoen en volgens cijfers van de Kamer van Koophandel is het aantal fors gegroeid. Het gaat dan om cateringpartijen die zowel festivals, bruiloften, verjaardagen en andere feesten verzorgen. Het handelsregister van de KvK telde er in het eerste kwartaal van 2024 ruim 27.000, dat zijn er bijna 16.000 meer dan vijf jaar geleden, een stijging van 133%.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid