Nieuwe Hallmark-wandcollectie Primera doet omzet stijgen


Gemak - De recent gepresenteerde wandcollectie van Primera en Hallmark Cards zorgt voor meer omzet, constateert Hallmark. “Niet alleen werkt het op gevoel. Het maakt eveneens sneller en doelgerichter winkelen mogelijk.” Slechts kortgeleden presenteerden Primera en Hallmark Cards landelijk de nieuwe wandcollectie ‘Gold Crown’. Medio juni waren alle winkels in ons land hiervan voorzien, wat zorgde voor een omzetstijging van 6 procent, meldt Hallmark. De totale geschoonde omzetindex staat hierdoor op 99. Het succes zit hem volgens Hallmark-accountmanager Ron Verhoeven in de unieke ontwerpen. “De focus ligt op specifieke en gepersonaliseerde kaarten. Iedere wenskaart geeft de consument een speciaal gevoel. Een gevoel dat je in woorden alleen niet kunt uitdrukken.” Bovendien maakt de nieuwe presentatie het volgens de accountmanager mogelijk om sneller en doelgerichter de gewenste kaart te vinden. Met de introductie van de Gold Crown-collectie wil Primera haar specialisme binnen de categorie wenskaarten versterken en de omzet stimuleren. Eveneens gaat Primera de focus leggen op de combinatieverkoop van wens- en cadeaukaarten. Verhoeven: “Op dit moment wordt in ruim 15 procent van de gevallen een wenskaart bij een cadeaukaart gekocht.”  Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid