Nieuwe naam Bidfood voor Deli XL ‘juiste naam op het juiste moment’


Groothandels - Deli XL gaat met ingang van 12 juni verder onder de nieuwe naam Bidfood. Door de naam Bidfood aan te nemen wordt de groothandel zichtbaar onderdeel van het gelijknamige internationale foodservicebedrijf. Dit heeft de organisatie vrijdag bekend gemaakt. Gelijktijdig met de bekendmaking van de nieuwe naam en nieuwe uitstraling werd de eerste Bidfood-truck onthuld. “Deli XL is al ruim tien jaar onderdeel van het grootste foodservicebedrijf buiten de Verenigde Staten, met alle voordelen voor onze klanten”, aldus algemeen directeur Dick Slootweg, van Deli XL. “Daar zijn we trots op, dat maken we zichtbaar. Het is de juiste naam op het juiste moment. De veranderende markt heeft ook ons als bedrijf veranderd. Gelukkig wordt alles transparant. Foodprofessionals en hun gasten willen weten wat de samenstelling en oorsprong van een product is. Ongeacht waar het vandaan komt. Op onze online marktplaats zijn wij perfect in staat die informatie te bundelen. Een transparante voedselketen in een digitale wereld.” Duidelijker Met de pay-off ‘Waar professionals elkaar vinden’ wil de groothandel nog duidelijker uitdragen wat zij al jaren doet. Slootweg: “Boven alles zijn wij een mensenbedrijf. Wij willen doorgaan met het persoonlijker maken van de markt. In onze Foodyards en op onze online marktplaats verbinden wij foodprofessionals. Hier vinden zij inspiratie, een wereldwijd aanbod en producten van lokale boeren en telers. Alles is volledig afgestemd op de wensen van de chef, de kok, de ondernemer. Op 12 juni worden we Bidfood, maar eigenlijk zijn we het allang.” Bron: @FoodClicks Groothandels - Deli XL gaat met ingang van 12 juni verder onder de nieuwe naam Bidfood. Door de naam Bidfood aan te nemen wordt de groothandel zichtbaar onderdeel van het gelijknamige internationale foodservicebedrijf. Dit heeft de organisatie vrijdag bekend gemaakt. Gelijktijdig met de bekendmaking van de nieuwe naam en nieuwe uitstraling werd de eerste Bidfood-truck onthuld. “Deli XL is al ruim tien jaar onderdeel van het grootste foodservicebedrijf buiten de Verenigde Staten, met alle voordelen voor onze klanten”, aldus algemeen directeur Dick Slootweg, van Deli XL. “Daar zijn we trots op, dat maken we zichtbaar. Het is de juiste naam op het juiste moment. De veranderende markt heeft ook ons als bedrijf veranderd. Gelukkig wordt alles transparant. Foodprofessionals en hun gasten willen weten wat de samenstelling en oorsprong van een product is. Ongeacht waar het vandaan komt. Op onze online marktplaats zijn wij perfect in staat die informatie te bundelen. Een transparante voedselketen in een digitale wereld.” Duidelijker Met de pay-off ‘Waar professionals elkaar vinden’ wil de groothandel nog duidelijker uitdragen wat zij al jaren doet. Slootweg: “Boven alles zijn wij een mensenbedrijf. Wij willen doorgaan met het persoonlijker maken van de markt. In onze Foodyards en op onze online marktplaats verbinden wij foodprofessionals. Hier vinden zij inspiratie, een wereldwijd aanbod en producten van lokale boeren en telers. Alles is volledig afgestemd op de wensen van de chef, de kok, de ondernemer. Op 12 juni worden we Bidfood, maar eigenlijk zijn we het allang.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid