Nieuwe uitstraling en nieuw logo voor broodjesformule Subway


Convenience - De vestigingen van Subway in Nederland krijgen een nieuwe uitstraling. Meest opvallende verandering is een nieuw logo op de gevels en in alle uitingen van de Amerikaanse broodjesformule. Het nieuwe logo van Subway maakt onderdeel uit van grootschalige veranderingen bij de broodjesformule wereldwijd en moet de nieuwe, frisse en moderne uitstraling van het bedrijf onderstrepen. Dit heeft area development manager Joost Labadie van Subway Nederland dinsdag bekend gemaakt tijdens tankstationvakbeurs Tankpro in Houten. Het nieuwe Subway-logo is minder ‘hard’ van kleur en straalt volgens Labadie ‘zelfvertrouwen’ uit. In tegenstelling tot het vorige logo staat de nieuwe rechtop en zijn de kenmerkende pijlen bewaard. Uitstraling Het veranderde logo maakt onderdeel uit van een nieuwe frisse en meer moderne uitstraling voor de restaurants van de formule. Onder de veranderingen horen ook aanpassingen aan het menu. De wereldwijde uitrol van het nieuwe logo naar de Subway restaurants, in communicatie-uitingen en op digitale platforms zal in 2017 van start gaan. Subway is wereldwijd de grootste restaurantketen met ruim 44.000 vestigingen in 112 landen. Nederland telt 181 restaurants waarvan er zich 26 in tankstations bevinden. Bron: @FoodClicks Convenience - De vestigingen van Subway in Nederland krijgen een nieuwe uitstraling. Meest opvallende verandering is een nieuw logo op de gevels en in alle uitingen van de Amerikaanse broodjesformule. Het nieuwe logo van Subway maakt onderdeel uit van grootschalige veranderingen bij de broodjesformule wereldwijd en moet de nieuwe, frisse en moderne uitstraling van het bedrijf onderstrepen. Dit heeft area development manager Joost Labadie van Subway Nederland dinsdag bekend gemaakt tijdens tankstationvakbeurs Tankpro in Houten. Het nieuwe Subway-logo is minder ‘hard’ van kleur en straalt volgens Labadie ‘zelfvertrouwen’ uit. In tegenstelling tot het vorige logo staat de nieuwe rechtop en zijn de kenmerkende pijlen bewaard. Uitstraling Het veranderde logo maakt onderdeel uit van een nieuwe frisse en meer moderne uitstraling voor de restaurants van de formule. Onder de veranderingen horen ook aanpassingen aan het menu. De wereldwijde uitrol van het nieuwe logo naar de Subway restaurants, in communicatie-uitingen en op digitale platforms zal in 2017 van start gaan. Subway is wereldwijd de grootste restaurantketen met ruim 44.000 vestigingen in 112 landen. Nederland telt 181 restaurants waarvan er zich 26 in tankstations bevinden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid