Pitches tien nominaties Foodservice Marketing Award 2016 online


Awards - Alle pitches van de tien nominaties voor de FoodserviceXS Marketing Award 2016 staan online. De genomineerden kregen afgelopen week de gelegenheid hun case persoonlijk toe te lichten aan de juryleden. In de categorie ‘Activatie’ dingen vijf nominaties mee naar de award. Dit zijn Lekker Bezig (Sligro Food Group), Sparen voor succes (Unilever Food Solutions & Bidvest Deli XL), Carista (Jacobs Douwe Egberts), Working together for succes (Dawn Foods) en de introductie van het Kwalitaria burgerconcept (Franchise Friendly Concepts). In de categorie ‘Innovatie’ zijn er eveneens vijf nominaties. Dit zijn SURE (Sealed Air Diversey Care), Kerstomatensoep (Henri), Pure Leaf (Unilever Nederland), Lattiz (FrieslandCampina) en A little chef inside (Selecta). Jury De Foodservice Marketing Award 2016, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. De jury bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg, de adviesraad van FoodserviceXs en Steffen van Beek, uitgever van het cross mediale vakblad @FoodClicks. Criteria De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgereikt. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 vindt plaats op 15 december 2016 in het inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Bron: @FoodClicks Awards - Alle pitches van de tien nominaties voor de FoodserviceXS Marketing Award 2016 staan online. De genomineerden kregen afgelopen week de gelegenheid hun case persoonlijk toe te lichten aan de juryleden. In de categorie ‘Activatie’ dingen vijf nominaties mee naar de award. Dit zijn Lekker Bezig (Sligro Food Group), Sparen voor succes (Unilever Food Solutions & Bidvest Deli XL), Carista (Jacobs Douwe Egberts), Working together for succes (Dawn Foods) en de introductie van het Kwalitaria burgerconcept (Franchise Friendly Concepts). In de categorie ‘Innovatie’ zijn er eveneens vijf nominaties. Dit zijn SURE (Sealed Air Diversey Care), Kerstomatensoep (Henri), Pure Leaf (Unilever Nederland), Lattiz (FrieslandCampina) en A little chef inside (Selecta). Jury De Foodservice Marketing Award 2016, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. De jury bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg, de adviesraad van FoodserviceXs en Steffen van Beek, uitgever van het cross mediale vakblad @FoodClicks. Criteria De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgereikt. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 vindt plaats op 15 december 2016 in het inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid