Pizzaburger van Dr. Oetker op de Zwarte Cross


Marketing – De Zwarte Cross afgelopen weekend in Lichtenvoorde kende een opvallende verschijning. En wel van Dr. Oetker. De fabrikant presenteerde daar de nieuwste pizzasnack: de Pizzaburger. De Zwarte Cross is een evenement die zijn gelijke niet kent. Het is uniek, bijzonder en wordt gekenmerkt door een diversiteit aan cross, muziek, theater en heel veel gezelligheid. Ook horeca speelt er een belangrijke rol. Voor Dr. Oetker reden om met iets nieuws te komen: de Pizzaburger, de eerste pizza in burgervorm. “Een event als de Zwarte Cross is bij uitstek een gelegenheid om ons merk bij onze doelgroep op de kaart te zetten”, zegt Gerben Peters, Senior Brand Manager Retail. Dit doet Dr. Oetker door het plaatsen van vijf branded verkooppunten op zichtlocaties verspreid over het terrein waar bezoekers een Pizzaburger konden bemachtigen. Uitgedaagd “Naast verkoop focussen we ons ook op activatie. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om aanwezig te zijn op de crossbaan in de Zwaargewicht klasse”, vervolgt Peters. “We hebben vlogger Master Milo uitgedaagd om een hakselaar om te bouwen tot een foodtruck die hij met één hand kon besturen zodat hij in zijn andere hand een Pizzaburger kan eten. Op deze manier richtten we ons op de jongere doelgroep met een branded content campagne.” Bron: @FoodClicks   Marketing – De Zwarte Cross afgelopen weekend in Lichtenvoorde kende een opvallende verschijning. En wel van Dr. Oetker. De fabrikant presenteerde daar de nieuwste pizzasnack: de Pizzaburger. De Zwarte Cross is een evenement die zijn gelijke niet kent. Het is uniek, bijzonder en wordt gekenmerkt door een diversiteit aan cross, muziek, theater en heel veel gezelligheid. Ook horeca speelt er een belangrijke rol. Voor Dr. Oetker reden om met iets nieuws te komen: de Pizzaburger, de eerste pizza in burgervorm. “Een event als de Zwarte Cross is bij uitstek een gelegenheid om ons merk bij onze doelgroep op de kaart te zetten”, zegt Gerben Peters, Senior Brand Manager Retail. Dit doet Dr. Oetker door het plaatsen van vijf branded verkooppunten op zichtlocaties verspreid over het terrein waar bezoekers een Pizzaburger konden bemachtigen. Uitgedaagd “Naast verkoop focussen we ons ook op activatie. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om aanwezig te zijn op de crossbaan in de Zwaargewicht klasse”, vervolgt Peters. “We hebben vlogger Master Milo uitgedaagd om een hakselaar om te bouwen tot een foodtruck die hij met één hand kon besturen zodat hij in zijn andere hand een Pizzaburger kan eten. Op deze manier richtten we ons op de jongere doelgroep met een branded content campagne.” Bron: @FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid