Saladeformule Chop’t opent twee ‘veggie labs’ op campus Google


Convenience - Internetgigant Google heeft in nauwe samenwerking met saladeformule Chop’t Creative Salad Company twee veggie labs geopend op Google campussen in New York en Californië. Volgens vakblad QSR Magazine is de opening van de twee gemaksformules de start van Google op de hospitalitymarkt. Een van de formules onder de naam Relish startte afgelopen april als een tijdelijke formule op de Google campus in Californië. De reacties van de duizenden werknemers van Google waren zo positief over de saladeformule, dat de internetgigant besloten heeft Relish permanent open te houden. In de uit de kluiten gewassen kiosk op het Google campusterrein kunnen werknemers terecht voor ontbijt, lunch en avondeten met onder meer vegetarische superfood shots en gerechten en uiteenlopende noodleschotels. Naast Relish kunnen Google werknemers ook dagelijks terecht bij zo’n twintig foodtrucks, elke met een nieuw concept, op het campusterrein. Testlocatie Google denkt met Relish volgens QSR Magazine niet alleen aan het welzijn van haar werknemers, de formule wordt ook gebruikt als testlocatie. Producten die in Relish een hit zijn, staan prominent op de menukaart in Outside the Box, de Chop’t-Google kiosk die afgelopen september opende op Google’s campus in New York. Outside the Box serveert vier vegetarische menu’s die dagrond verkrijgbaar zijn met onder meer zoete aardappel, spruiten, noodles en bloemkool. Oprichter Tony Shure van Chop’t Creative Salad Company vertelt tegen Eater dat het partnership met Google ‘een enorme uitdaging’ is. “Google wil via onze nieuwe formules laten zien wat vegetarisch eten in de toekomst kan en móet zijn”, aldus Shure die niet uitsluit dat het concept of delen ervan op meerdere plaatsen in de VS zal opduiken, al dan niet bij Google-vestigingen. Bron: Eater/@FoodClicks

Convenience - Internetgigant Google heeft in nauwe samenwerking met saladeformule Chop’t Creative Salad Company twee veggie labs geopend op Google campussen in New York en Californië. Volgens vakblad QSR Magazine is de opening van de twee gemaksformules de start van Google op de hospitalitymarkt. Een van de formules onder de naam Relish startte afgelopen april als een tijdelijke formule op de Google campus in Californië. De reacties van de duizenden werknemers van Google waren zo positief over de saladeformule, dat de internetgigant besloten heeft Relish permanent open te houden. In de uit de kluiten gewassen kiosk op het Google campusterrein kunnen werknemers terecht voor ontbijt, lunch en avondeten met onder meer vegetarische superfood shots en gerechten en uiteenlopende noodleschotels. Naast Relish kunnen Google werknemers ook dagelijks terecht bij zo’n twintig foodtrucks, elke met een nieuw concept, op het campusterrein. Testlocatie Google denkt met Relish volgens QSR Magazine niet alleen aan het welzijn van haar werknemers, de formule wordt ook gebruikt als testlocatie. Producten die in Relish een hit zijn, staan prominent op de menukaart in Outside the Box, de Chop’t-Google kiosk die afgelopen september opende op Google’s campus in New York. Outside the Box serveert vier vegetarische menu’s die dagrond verkrijgbaar zijn met onder meer zoete aardappel, spruiten, noodles en bloemkool. Oprichter Tony Shure van Chop’t Creative Salad Company vertelt tegen Eater dat het partnership met Google ‘een enorme uitdaging’ is. “Google wil via onze nieuwe formules laten zien wat vegetarisch eten in de toekomst kan en móet zijn”, aldus Shure die niet uitsluit dat het concept of delen ervan op meerdere plaatsen in de VS zal opduiken, al dan niet bij Google-vestigingen. Bron: Eater/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid