Snoepreus Haribo wijzigt organisatie in Nederland en België


Zoetwaren - De Duitse snoepfabrikant Haribo heeft in Nederland en België een aantal personele veranderingen doorgevoerd en haar organisatie gewijzigd. Binnen Haribo The Netherlands & Belgium is Jos Meulenbroek sinds 1 januari commercieel Directeur BENE. Meulenbroek bekleedde hiervoor bij Haribo de functies van sales manager en sales director Nederland. Patrick Tax is sinds 1 juni in de functie van trade marketing manager lid van het commerciële team van Haribo The Netherlands & Belgium. In zijn nieuwe functie gaat Tax zich richten op de verdere ontwikkeling van shopper marketing om de groei in retail en het out-of-homekanaal verder door te zetten. Marit van der Laan, hiervoor werkzaam bij onder meer Unilever en Bacardi, is per 1 augustus in dienst getreden als de nieuwe marketing directeur The Netherlands & Belgium. Belangrijkste doel van Van der Laan is om verdere groei van de merken Haribo en Maoam te realiseren. Meulenbroek en Van der Laan rapporteren aan Dennis Teeken, algemeen directeur The Netherlands & Belgium. Katrin Ellmann, bij Haribo vijf jaar werkzaam als marketing directeur, heeft het bedrijf verlaten. Bron: Haribo/@FoodClicks

Zoetwaren - De Duitse snoepfabrikant Haribo heeft in Nederland en België een aantal personele veranderingen doorgevoerd en haar organisatie gewijzigd. Binnen Haribo The Netherlands & Belgium is Jos Meulenbroek sinds 1 januari commercieel Directeur BENE. Meulenbroek bekleedde hiervoor bij Haribo de functies van sales manager en sales director Nederland. Patrick Tax is sinds 1 juni in de functie van trade marketing manager lid van het commerciële team van Haribo The Netherlands & Belgium. In zijn nieuwe functie gaat Tax zich richten op de verdere ontwikkeling van shopper marketing om de groei in retail en het out-of-homekanaal verder door te zetten. Marit van der Laan, hiervoor werkzaam bij onder meer Unilever en Bacardi, is per 1 augustus in dienst getreden als de nieuwe marketing directeur The Netherlands & Belgium. Belangrijkste doel van Van der Laan is om verdere groei van de merken Haribo en Maoam te realiseren. Meulenbroek en Van der Laan rapporteren aan Dennis Teeken, algemeen directeur The Netherlands & Belgium. Katrin Ellmann, bij Haribo vijf jaar werkzaam als marketing directeur, heeft het bedrijf verlaten. Bron: Haribo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid