SWO de Splinter komt met retailconcept GemaQ


Petrol - SWO de Splinter komt met een nieuw retailconcept: GemaQ. Onderdelen van het concept dat wordt gepresenteerd in de tankshops van de aangesloten tankstations zijn eenduidige communicatiematerialen, extra aanbiedingen en spaarprogramma’s. Verder bieden de GemaQ-station ook gratis Wi-Fi en een eigen, gratis magazine. Dit bevestigt directeur Aschwin Vermeulen aan FoodClicks. Het GemaQ-concept zorgt voor eenheid in de shops en betere herkenning bij klanten. De slogan die SWO de Splinter hanteert is ‘GemaQ bieden door vaste waarden en verrassende elementen’. “Binnen de vaste waarden van onze tankshops, zoals de categorieën dranken, rookwaren, zoetwaren, en non-food zorgen we met GemaQ voor een optimale zichtbaarheid, de perfecte prijs en verkrijgbaarheid. Daarnaast verrast GemaQ doorlopend met onderscheidende (spaar)acties, aanbiedingen en introducties”, legt Vermeulen uit. Ook voorziet het retailconcept in diverse service-elementen, zoals gratis Wi-Fi in alle tankshops. Voor klanten komt er een gratis lifestyle magazine met daarin ook kortingscoupons. Eerder deze week werd al bekend dat SWO de Splinter en AVIA Nederland een meerjarige samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten. Vanaf begin januari worden 56 eigen AVIA-tankstations beleverd door SWO de Splinter, waarbij ook alle AVIA-dealers zich kunnen gaan aansluiten. SWO de Splinter vertegenwoordigt hierdoor straks ruim 240 tankstations en het is daarmee de grootst georganiseerde retailorganisatie in petrol. Lees het gehele interview met Aschwin Vermeulen over GemaQ in de aankomende uitgave van @FoodClicks Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid