Veel belangstelling voor ‘Backstage’ McDonald’s


Fastservice - Afgelopen weekend, op 8 en 9 oktober, was de officiële aftrap van ‘Backstage’. Het landelijke programma, waarin gasten door heel Nederland een kijkje in de keuken kunnen nemen van McDonald’s. De rondleidingen in de bijna 100 deelnemende restaurants werden goed bezocht, volgens de hamburgerketen. Gasten hebben daarmee dit weekend niet alleen kennisgemaakt met de wereld achter McDonald’s, maar ook hun eigen Quarter Pounder mogen bereiden. Het ‘Backstage’- programma gaat McDonald’s vanaf nu structureel aanbieden door heel Nederland. “We vinden het belangrijk dat gasten zelf kunnen zien en ervaren waar onze producten vandaan komen en hoe we ze bereiden in de keuken”, zegt Manu Steijaert, Algemeen Directeur McDonald’s Nederland. “Daarom is het fantastisch dat zo velen enthousiast hebben deelgenomen aan deze eerste editie.” Consumenten vinden het steeds belangrijker om te weten waar een product of ingrediënt vandaan komt en wat ermee gebeurt. Met Backstage geeft McDonald’s inzicht in haar werkwijze in het restaurant, maar ook over de verse bereiding, kwaliteit en herkomst van producten, voedselveiligheid, hygiëne en het voorkomen van voedselverspilling. Bron: McDonald’s

Fastservice - Afgelopen weekend, op 8 en 9 oktober, was de officiële aftrap van ‘Backstage’. Het landelijke programma, waarin gasten door heel Nederland een kijkje in de keuken kunnen nemen van McDonald’s. De rondleidingen in de bijna 100 deelnemende restaurants werden goed bezocht, volgens de hamburgerketen. Gasten hebben daarmee dit weekend niet alleen kennisgemaakt met de wereld achter McDonald’s, maar ook hun eigen Quarter Pounder mogen bereiden. Het ‘Backstage’- programma gaat McDonald’s vanaf nu structureel aanbieden door heel Nederland. “We vinden het belangrijk dat gasten zelf kunnen zien en ervaren waar onze producten vandaan komen en hoe we ze bereiden in de keuken”, zegt Manu Steijaert, Algemeen Directeur McDonald’s Nederland. “Daarom is het fantastisch dat zo velen enthousiast hebben deelgenomen aan deze eerste editie.” Consumenten vinden het steeds belangrijker om te weten waar een product of ingrediënt vandaan komt en wat ermee gebeurt. Met Backstage geeft McDonald’s inzicht in haar werkwijze in het restaurant, maar ook over de verse bereiding, kwaliteit en herkomst van producten, voedselveiligheid, hygiëne en het voorkomen van voedselverspilling. Bron: McDonald’s

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Duurzame Happy Meal speeltjes bij McDonald’s

Formulenieuws - Gasten van McDonald’s kunnen bij het Happy Meal kiezen voor een speeltje van Playmobil Wiltopia. De speeltjes vormen  onderdeel van de eerste duurzame lijn van Playmobil en zijn gebouwd rondom de natuur en wilde dieren. De speeltjes zijn gemaakt van PE Plastic, op een duurzame manier vervaardigd uit suikerriet.

Lees bericht


McDonald’s brengt Happy Meal voor volwassenen

Formulenieuws –McDonald’s biedt vanaf 27 februari een Happy Meal voor volwassenen. Hierbij heeft de gast de keuze tussen een Big Mac menu of een menu met 9 McNuggets. Daarnaast biedt het menu een speeltje als vanouds, namelijk een speciale collectors item ontworpen door het Amerikaanse talent Kerwin Frost.  Het McDonald’s Happy Meal voor volwassenen is uitsluitend als App Exclusive verkrijgbaar...

Lees bericht


McDonald’s ontwikkelt spin-off restaurantketen CosMc’s

Formulenieuws - McDonald's opende deze maand het eerste spin-offconcept met de naam CosMc's (uitgesproken als 'cosmics'). Het nieuwe format opende de deuren in de buitenwijk Bolingbrook, Illinois in Chicago. Het gaat bij CosMc’s om kleinere locaties met een assortiment dat zich meer richt op de middag.

Lees bericht


McDonald’s en Old Amsterdam vinden elkaar opnieuw

Formulenieuws - McDonald’s en Old Amsterdam hebben elkaar gevonden in de samenstelling van twee feestelijke burgers, namelijk de Homestyle Crispy Chicken met Old Amsterdam, die ook in een veggie-variant komt. McDonald’s en Old Amsterdam slaan voor de achtste keer de handen ineen.

Lees bericht

McDonald’s breidt keuze meatless uit en gaat gast ‘sturen’

Formulenieuws - McDonald’s breidt het assortiment vleesloze producten verder uit en gaat gasten in hun keuze meer sturen. De restaurantformule zet niet alleen vier nieuwe meatlessproducten op het menu, maar gaat die ook prominenter communiceren. McDonald’s hoopt hiermee routinematige keuzes van gasten te doorbreken.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid