Maaltijdbezorger Uitgekookt begroet 200.000e klant


Mevrouw Jager uit Veenendaal is de 200.000e klant van maaltijdbezorger Uitgekookt / Foto bij: Sjors Evers

Maaltijdenservice – Maaltijdbezorger Uitgekookt heeft de 200.000e klant verwelkomd. De inwoonster uit Veenendaal werd verrast met een jaar lang gratis maaltijden. Uitgekookt profileert zich als gezond alternatief voor zelf koken.

Het familiebedrijf bestaat inmiddels acht jaar en weet steeds meer klanten aan zich te binden met het bezorgen van gezonde maaltijden aan huis. Uitgekookt-eigenaar Johan van Marle: “De vraag naar gemak in de keuken groeit, wij maken het zo makkelijk mogelijk om gezond te eten.”

Passie

De succesingrediënten waardoor het familiebedrijf met een oorsprong in het telen en verkopen van groenten zo hard wist te groeien zijn volgens Van Marle de passie van zijn chefs voor lekker eten, in combinatie met de kennis van voedingsexperts die zorgen voor de juiste balans wat betreft voedingswaarden. Samen met het bestelproces, vertrouwde bezorging door heel het land met eigen bezorgers en het wisselende en uitgebreide weekmenu. De maaltijden van Uitgekookt zijn bereid met verse ingrediënten uit het seizoen en zijn zonder geur-, kleur- en smaakstoffen.

Bron: Uitgekookt/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Maaltijdboxen vooral populair onder twintigers

Onderzoek – Abonnementen op maaltijdboxen zoals HelloFresh en Uitgekookt blijken vooral populair te zijn onder jong volwassenen. Uit onderzoek van vergelijkingssite Slimster.nl blijkt dat bijna één op de tien Nederlanders tussen de 18 en 30 jaar gebruikmaakt van een abonnement op een maaltijdbox

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid