Mehmet Eser maakt comeback bekend van HOMIES
Netwerk - Na een korte afwezigheid keert Foodservice HOMiES terug met een hernieuwde missie en visie. Het foodservicenetwerk werd eerder opgericht door Mehmet Eser die nu weer leiding gaat geven aan het netwerk voor foodprofessionals. Eser maakte de comeback bekend op 11 november 2024 om 11:11 uur.
Foodservice HOMiES had zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een hechte, inspirerende gemeenschap waarin gelijkgestemde foodservice professionals elkaar ondersteunen en samen groeien. Aan die doelstelling is verder niets gewijzigd, het nieuwe netwerk richt zich nog steeds op de versterking van de gehele keten in Foodservice door middel van samenwerking, inspiratie en frisse aanpak.
Foodservice HOMiES moet volgens Eser een plek zijn waar iedereen – van professionals tot executives – zich thuis moeten voelen. Kennisdeling, persoonlijke groei en duurzame relaties staan centraal en zijn belangrijke onderdelen. Eser: “De terugkeer van HOMiES heeft daarbij de actieve focus op een veilige en inspirerende omgeving waarin professionals samen kunnen leren, ideeën kunnen uitwisselen en zichzelf kunnen ontwikkelen, zowel persoonlijk als zakelijk”.
Foodservice draait vooral om mensen, niet om cijfers. Eser: “Het succes van deze sector ligt in de kracht van samenwerking en het vermogen om elkaar te begrijpen, te inspireren en te ondersteunen. Foodservice HOMiES is juist daarom terug om precies dat te doen. Ons netwerk is een plek waar professionals zichzelf kunnen zijn, hun kennis kunnen delen en samen kunnen groeien. Ik kijk er naar uit om foodservice weer écht fysiek samen te brengen.”
Programma
HOMIES biedt de leden een inspirerend programma en meerdere evenementen, zodat zij het hele jaar door betrokken zijn. Leden kunnen naast deelnemen aan eigen HOMiES bijeenkomsten, ook zelf activiteiten organiseren. Nieuw binnen het aanbod van HOMiES zijn praktische trainingen die gericht zijn op specifieke behoeften van Foodservice professionals, zoals een sales training, leiderschapstraining, beurstraining en 1-op-1 coaching door Mehmet Eser zelf. De trainingen zijn gericht op de persoonlijke ontwikkeling van de leden. Eser: “Met mijn nieuwe HOMiES wil ik een gemeenschap creëren waarin ik professionals het hele jaar door bij elkaar breng zodat wij samen de toekomst van Foodservice gaan vormgeven. Of je nu dus al jarenlange ervaring hebt of net begint in Foodservice.”
Bron: Foodservice Homies/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Horesca Lieferink neemt Horesca Meppel over
Overname – Horesca Lieferink neemt alle aandelen over van Horesca Meppel B.V. Horesca Lieferink zal gevestigd blijven in Meppel en van daaruit de werkzaamheden continueren, zo laat Ronald Lieferink, eigenaar van Horesca Lieferink Groep, weten.
Lees berichtHOMiES en The Category & Trade Company bundelen krachten
Samenwerking - Foodservice HOMiES, het nieuwe platform dat foodservice professionals wil samenbrengen en The Category & Trade Company (CTC) zijn een strategische samenwerking aan gegaan. Daarmee is CTC de eerste officiële kennispartner van Foodservice HOMiES. De samenwerking moet een stevige basis leggen voor een gezamenlijke missie om de sector te versterken en vooruit te helpen.
Lees bericht100e SPAR locatie met FoodClub opent in Giesbeek
Formulenieuws – Volgende week opent SPAR de 100e SPAR locatie met FoodClub. “De 100 vestigingen zijn binnen een tijdsbestek van slechts één jaar geopend,” aldus John van der Ent, CEO van SPAR Nederland. De locatie opent in Giesbeek.
Lees berichtSalomon FoodWorld blijft onderdeel van Vion
Convenience – Salomon Foodworld, de foodservicetak van het Nederlandse bedrijf Vion, blijft onderdeel van het vleesbedrijf. Dat is onlangs bekendgemaakt.
Lees berichtBoermarke lanceert ‘Vairy’ en start in foodservice
Introductie - Na een succesvolle start in supermarkten introduceert Boermarke nu het volledige plantaardige assortiment in de foodservicesector, onder de naam ‘Vairy’. Boermarke verkoopt plantaardige kaas, yoghurt en ijs bij supermarkten in 24 Europese landen. Nu komen daar bedrijven uit de foodservicebranche bij.
Lees berichtDry Aged Biet Chefs Club gaat de ‘gedroogde biet’ promoten
Actie - Dinsdag 8 juli is de Dry Aged Biet Chefs Club gelanceerd. De club is een samenwerking tussen vier chefs, die de dry aged biet willen gaan promoten binnen foodservice.
Lees bericht