Mehmet Eser maakt comeback bekend van HOMIES


Na een korte afwezigheid keert Foodservice HOMiES terug met een hernieuwde missie en visie

Netwerk - Na een korte afwezigheid keert Foodservice HOMiES terug met een hernieuwde missie en visie. Het foodservicenetwerk werd eerder opgericht door Mehmet Eser die nu weer leiding gaat geven aan het netwerk voor foodprofessionals. Eser maakte de comeback bekend op 11 november 2024 om 11:11 uur.

Foodservice HOMiES had zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een hechte, inspirerende gemeenschap waarin gelijkgestemde foodservice professionals elkaar ondersteunen en samen groeien. Aan die doelstelling is verder niets gewijzigd, het nieuwe netwerk richt zich nog steeds op de versterking van de gehele keten in Foodservice door middel van samenwerking, inspiratie en frisse aanpak.

Foodservice HOMiES moet volgens Eser een plek zijn waar iedereen – van professionals tot executives – zich thuis moeten voelen. Kennisdeling, persoonlijke groei en duurzame relaties staan centraal en zijn belangrijke onderdelen. Eser: “De terugkeer van HOMiES heeft daarbij de actieve focus op een veilige en inspirerende omgeving waarin professionals samen kunnen leren, ideeën kunnen uitwisselen en zichzelf kunnen ontwikkelen, zowel persoonlijk als zakelijk”.

Foodservice draait vooral om mensen, niet om cijfers. Eser: “Het succes van deze sector ligt in de kracht van samenwerking en het vermogen om elkaar te begrijpen, te inspireren en te ondersteunen. Foodservice HOMiES is juist daarom terug om precies dat te doen. Ons netwerk is een plek waar professionals zichzelf kunnen zijn, hun kennis kunnen delen en samen kunnen groeien. Ik kijk er naar uit om foodservice weer écht fysiek samen te brengen.”

Programma

HOMIES biedt de leden een inspirerend programma en meerdere evenementen, zodat zij het hele jaar door betrokken zijn. Leden kunnen naast deelnemen aan eigen HOMiES bijeenkomsten, ook zelf activiteiten organiseren. Nieuw binnen het aanbod van HOMiES zijn praktische trainingen die gericht zijn op specifieke behoeften van Foodservice professionals, zoals een sales training, leiderschapstraining, beurstraining en 1-op-1 coaching door Mehmet Eser zelf. De trainingen zijn gericht op de persoonlijke ontwikkeling van de leden. Eser: “Met mijn nieuwe HOMiES wil ik een gemeenschap creëren waarin ik professionals het hele jaar door bij elkaar breng zodat wij samen de toekomst van Foodservice gaan vormgeven. Of je nu dus al jarenlange ervaring hebt of net begint in Foodservice.”

Bron: Foodservice Homies/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Horesca Lieferink neemt Horesca Meppel over

Overname – Horesca Lieferink neemt alle aandelen over van Horesca Meppel B.V. Horesca Lieferink zal gevestigd blijven in Meppel en van daaruit de werkzaamheden continueren, zo laat Ronald Lieferink, eigenaar van Horesca Lieferink Groep, weten.

Lees bericht


HOMiES en The Category & Trade Company bundelen krachten

Samenwerking - Foodservice HOMiES, het nieuwe platform dat foodservice professionals wil samenbrengen en The Category & Trade Company (CTC) zijn een strategische samenwerking aan gegaan. Daarmee is CTC de eerste officiële kennispartner van Foodservice HOMiES. De samenwerking moet een stevige basis leggen voor een gezamenlijke missie om de sector te versterken en vooruit te helpen.

Lees bericht




Boermarke lanceert ‘Vairy’ en start in foodservice

Introductie - Na een succesvolle start in supermarkten introduceert Boermarke nu het volledige plantaardige assortiment in de foodservicesector, onder de naam ‘Vairy’. Boermarke verkoopt plantaardige kaas, yoghurt en ijs bij supermarkten in 24 Europese landen. Nu komen daar bedrijven uit de foodservicebranche bij.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid